gerekenleri yazmışsınız zaten, bu kadar yangın kasıtlıdır kaza v.s değil, aynı bölgede 4 ayrı noktada çıkan yangın kazara olamaz, Yunan turist çekmek için yapar ,son günlerde mültecileri gönderelim konuşmalarından sonra onlar yapabilir, pkk yapar, geçmişte de çok yaptı
kısaca memlekette kayıtsız o kadar hain yavşak var ki yapar da yapar, yol geçen hanı gibi oldu ülkemiz, yapana mı yaptırana mı önlem almayana mı kızacaksın ?
zaten susuzluk hat safhada birde ormanların hızla yok olması ne diyeyim
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:56 ----------
Yahu sinir oluyorum, pkk yaktı da biz ne gibi önlemler aldık? Mesela yangın uçağı filosu kursaydik. Mesela bazı hassas noktalara müdahale noktaları kursaydik. PKK yakıyor, yıllardır yakıyor. Yakalasak parça parça edeceğiz ama yakalayamiyoruz. Mesela sağlam istihbarat servisimiz olsaydi da bu kansizlar yakmadan önce haber alip tedbirli davransaydik?
Neden hiç özeleştiri yapmıyoruz?
özeleştiriyi yapması gerekenler hükümet ve destekçileri ,19 senedir de bu özeleştiri yapılmamışsa, bu zamandan sonra zaten yapılmaz ,yapılır mı ? hiç sanmıyorum ,dıj güçler der geçilir, Thk uçağıymış, yeterli araç bulundurmakmış, o da ne ki ,dıj güçlerdir, dıj güçler
20 senedir anne ,babam, eş, dost, akraba, arkadaş , hacısı ,hocası da dahil, anlatıyorum hem de kanıtları ile ama hala anlatamadım, dur bakalım belki bir 10 yıl sonra anlatabilirim şahsım adına
