Sahil kesimi cayır cayır yanıyor!

Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
THK elindeki, kullan(dir)ilmayan yangin sondurme ucaklarina ve kullanimlarina aktif olarak B747 kullanan bir pilotun bakisi.

 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Çayla hararet alıyorlar.
Asrın lideri de kaç uçakla müdahale ettiğimizden bihaber. 5-6 diyor. 5 mi, 6 mı, bilmiyor. Sanki onlarca uçak var da sayamadı.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,847
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Benim anladığım artık yanacak şey kalmayana kadar devam edecek bu yangınlar. Sonra kendi kendine bitip de sönünce aha söndürdük diyecekler. Yazık oldu.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Teyakkuzdayız. Yanmayan yerleri bari koruyalım diye nöbet tutuyoruz. Hava aşırı sıcak. Öyle böyle değil. Bu ortamda ormandaki bir şişe yangın çıkarabilir. Geçen ay ormanda bir sürü bira şişesi görmüştüm. İçip içip atmışlar. Bu saatten sonra ormana çöp atanı yatırıp s.....k lazım diye düşünüyorum.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,847
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Teyakkuzdayız. Yanmayan yerleri bari koruyalım diye nöbet tutuyoruz. Hava aşırı sıcak. Öyle böyle değil. Bu ortamda ormandaki bir şişe yangın çıkarabilir. Geçen ay ormanda bir sürü bira şişesi görmüştüm. İçip içip atmışlar. Bu saatten sonra ormana çöp atanı yatırıp s.....k lazım diye düşünüyorum.

Küresel ısınmanın etkileri ile her yaz daha sıcak olacak daha beter olacak. Hiç bir işe yaramayan tonla para gömülen S400 ve F35 projeleri yerine yangın uçağı filosu kurulsaydı, bu uçakları üreten firmada zamanında üretim için sıraya girilseydi keşke. Bir F16 parasına 10 tane yangın uçağı alınabilir. varsın 3-5 F16 eksik olsun, ormanlar daha önemli.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Küresel ısınmanın etkileri ile her yaz daha sıcak olacak daha beter olacak. Hiç bir işe yaramayan tonla para gömülen S400 ve F35 projeleri yerine yangın uçağı filosu kurulsaydı, bu uçakları üreten firmada zamanında üretim için sıraya girilseydi keşke. Bir F16 parasına 10 tane yangın uçağı alınabilir. varsın 3-5 F16 eksik olsun, ormanlar daha önemli.

Valla insanlar savaş teknolojilerine ve lüks tüketime o kadar çok para gömüyorlar ki, o paraların yüzde biri ile dünyadaki tüm ormanları kurtaracak ekipmanlar ve teknoloji üretilirdi.

Artık dünya devletlerinin oturup doğayı koruma amaçlı stratejiler geliştirmeleri gerekiyor zira doğa yok olursa biz de yok oluruz.
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Şimdi aklıma geldi , iktidar ilk göreve geldiği yıllarda, THK senelerden beri kurban derilerini toplar, onlarla uçak falan alır, pilot yetiştirir, yangın söndürürdü. Bu kurban derilerine çökmek için THK'yı iğdiş ettiler, en sonunda da başına bir kayyum atadılar, posasını çıkarıp bir kenara attılar. İnsanımız eskiyi unutmasa her şeyin gayet güzel açıklaması var.
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
Valla insanlar savaş teknolojilerine ve lüks tüketime o kadar çok para gömüyorlar ki, o paraların yüzde biri ile dünyadaki tüm ormanları kurtaracak ekipmanlar ve teknoloji üretilirdi.

Artık dünya devletlerinin oturup doğayı koruma amaçlı stratejiler geliştirmeleri gerekiyor zira doğa yok olursa biz de yok oluruz.

cowspiracy belgeselini izleyene kadar gelecekten umidim vardi ama izledikten sonra kalmadi. izlemeyen varsa izlesin.

Dunyadaki her motorlu tasiti, her fabrikayi yok etsen bile isinmayi engelleyemiyorsun. Metan salinimini engellemedigin surece, dunyanin yok olusunu engelleyemeyecegiz.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Millet CB'nin 8 uçağı var deyince "Ne olmuş? Lazım ki almışız" diyorlardı. Şimdi görsünler ne lazımmış, ne değilmiş.
Orman yangınını söndürmekle yükümlü kişiler de topu belediyelere atmaya çalışıyorlar.

Bu da Yeni Şafak eski yayın müdürü İbrahim Karagül'ün tviti:
"CHP; orman yangınlarında PKK ile birlikte hareket etti. PKK ormanları yaktı, onlar işi başka yerlere çekip hedef şaşırttı. Çok kirli bir ittifak bu. Kılıçdaroğlu bir milli güvenlik meselesidir. Marmaris'i böyle yaktılar!"
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,260
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
Eskiyi unutmadılar. Yağ kuyrukları falan.

O zamanlar 10-12 yaşlarındaydım. O kuyrukları çok da fazla hatırlamıyorum. Kuyruklardan ziyade can pazarı vardı.
Fakat ne hikmetse 30 yaşındaki dangalak 40 sene önceki tüp kuyruğunda beklediğini iddia ediyor.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Dahya ne gelebilir ülkenin başına ?..
Bir tek meteor yağmuru kaldı..Sonrasında zombiler falan..:pr:
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Zombiler istila edeli çok oluyor.Hatta oy falan da kullanıyorlar.Beyin yemiyorlar ama hayatımızı ve geleceğimizi yediler bitirdiler.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
O zamanlar 10-12 yaşlarındaydım. O kuyrukları çok da fazla hatırlamıyorum. Kuyruklardan ziyade can pazarı vardı.
Fakat ne hikmetse 30 yaşındaki dangalak 40 sene önceki tüp kuyruğunda beklediğini iddia ediyor.

Ben de yaşamadım. Sanırım Kıbrıs Harekatı sonrasındaki ambargo olayın sebebi.
Ama gel gör ki şu an %100 yönetim beceriksizliğinden olan şeyleri dış güçe bağlayan zevat, o yoklukla ambargo ve sebebini ilişkilendiremiyor.
Anca yağ kuyruğu, tek parti sevdalısı, vs.
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Ben de yaşamadım. Sanırım Kıbrıs Harekatı sonrasındaki ambargo olayın sebebi.
Ama gel gör ki şu an %100 yönetim beceriksizliğinden olan şeyleri dış güçe bağlayan zevat, o yoklukla ambargo ve sebebini ilişkilendiremiyor.
Anca yağ kuyruğu, tek parti sevdalısı, vs.

Iliskilendiremiyor degil bilerek yapiliyor siz de biliyorsunuz ki. Kara propaganda. Goebels stayla.
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Koca ülkede faal sadece 3 yangın uçağı var.THK'nın yangın uçakları ihale maddelerinde yapılan değişiklikle bilerek ve isteyerek devre dışı bırakıldı.Yardım isteyenlere siz devleti aciz mi göstermek istiyorsunuz hainler diye çamur atıldıktan sonra,Rusya,İran,İspanya,Ukrayna,Macaristan'dan uçak Azerbaycan'dan yardım dilendiler.Daha yangınlar söndürülmeden Toki bölge için özel tasarladığı ev projelerini halka sundu...Ve yangınlar tam 6 günden beri kontrol altına ALINAMIYOR.Bunlara edilecek küfür henüz icat edilmedi.Yangınları çıkaranlar ile sorumsuzluktan,işini düzgün yapmamaktan dolayı yangınları söndüremeyenler veya söndürmek istemeyenler benim gözümde aynıdır.İkisi de bu ülkenin düşmanıdır.

Bir terör eylemi kime yarıyorsa o eylemin arkasında o vardır.Yangınlar söndürüldükten sonra o bölgeler imara açılırsa,parsel parsel satışa çıkarsa,Toki oraya evleri,yandaş müteahhitler dev otelleri dikmeye başlarsa bu yangınların sorumluları bellidir.Merakla bekleyip göreceğiz.
 
Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
625
eskiden bu tür olaylarda deprem yangın sel sosyal olaylar v.b asker hemen müdahale ederdi 1 hafta oldu doğru düzgün asker göremedik

bu yorumu mu unutmayın muhalefet de üstüne düşmüyor ama şuan bence ordumuz yetersiz Allah korusun bir savaş çıksa daha da beter yanarız çevremde gördüğüm bütün kışlalarda doluluk düşük oranda zaten matematiksel hesap yaptığımızda da 18 ay askerlik varken 1 milyona yakındı asker sayısı bu 3.1 süreye düştü şimdi 250.300 bin civarındadır üstüne birde paralı askerlik eklendi bence faal aktif ordumuz 250 bini geçmez Msb detaylı personeli açıklasın bilelim asıl en büyük tehlike burada
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
eskiden bu tür olaylarda deprem yangın sel sosyal olaylar v.b asker hemen müdahale ederdi 1 hafta oldu doğru düzgün asker göremedik

bu yorumu mu unutmayın muhalefet de üstüne düşmüyor ama şuan bence ordumuz yetersiz Allah korusun bir savaş çıksa daha da beter yanarız çevremde gördüğüm bütün kışlalarda doluluk düşük oranda zaten matematiksel hesap yaptığımızda da 18 ay askerlik varken 1 milyona yakındı asker sayısı bu 3.1 süreye düştü şimdi 250.300 bin civarındadır üstüne birde paralı askerlik eklendi bence faal aktif ordumuz 250 bini geçmez Msb detaylı personeli açıklasın bilelim asıl en büyük tehlike burada

Asker göremezsiniz zaten. Devletimiz asker korkusundan, askerin iç işlerine karışmasını yasakladı. Sınır güvenliğine de bakmıyorlar zaten. Anca işimiz olmayan ülkelere paralı asker ihraç ediyoruz.

Aktif ordu hesabınız ise yanlış. Zorunlu asker zaten seferberlik vs harici ekstrem durumlar harici çatışmaya gitmez. Profesyonel askerin işidir o. Yani patates soyma süresi kısaldı, izmarit toplayan er sayısı azaldı.
Zaten profesyonel askerle savaş kazanma devri de geçeli çok oldu. Silahlı savaş devri de geçti, ülkeler masa başında/kapılar ardında kaybediliyor. Mesela bir gün uyanmışsınız, birileri 3 kuruş zengin olacak diye 10 milyon mülteci gelmiş ülkeye.
 
Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
625
Asker göremezsiniz zaten. Devletimiz asker korkusundan, askerin iç işlerine karışmasını yasakladı. Sınır güvenliğine de bakmıyorlar zaten. Anca işimiz olmayan ülkelere paralı asker ihraç ediyoruz.

Aktif ordu hesabınız ise yanlış. Zorunlu asker zaten seferberlik vs harici ekstrem durumlar harici çatışmaya gitmez. Profesyonel askerin işidir o. Yani patates soyma süresi kısaldı, izmarit toplayan er sayısı azaldı.
Zaten profesyonel askerle savaş kazanma devri de geçeli çok oldu. Silahlı savaş devri de geçti, ülkeler masa başında/kapılar ardında kaybediliyor. Mesela bir gün uyanmışsınız, birileri 3 kuruş zengin olacak diye 10 milyon mülteci gelmiş ülkeye.

30 yıldır terörle, depremlerde, yangınlarda, biz yani askerler görev aldı ,keşke patates olsa gene soysa askerimiz neden ? yemek bile tabldot şirketlere veriliyor, hatta yüzlerce zehirlenme vakası oldu ,bu yangın olayında bile seyyar mutfaklar ile geri destek hizmetleri çok güzel verilirdi ,evet bilindik savaşlar ekonomik, sosyolojik ,biyolojik v.s ama son darbe için mecbur kara gücü gerekli ,bu sebeple de ordu lazım
ha dediklerin nin bir kısmı doğru ama eksik, Mehmetçik zaten yarı profesyonel bir ordu ,eğitilip terörle savaşanı da var, Kıbrıs çıkarması gibi görev alanları da var, komando birlikleri özel eğitim alır ,istihkamlar özel, destek kıtaları, topçu birlikleri ,tankçı birlikleri v.s aslında bunlar zaten yarı profesyonel dir
senin izmarit toplama tanımın aslında boş zamanlarda asker gevşemesin bir işle oyalansın anlamındadır, patates soyma da ya ceza dır yada mutfakçıların görevidir, umarım anlatabilmişimdir

bize de 2 hafta dağıtım boşluğu olduğunda ,bizden öncekilerin yukarı taşıdığı kayaları başka yere taşıma görevi verildi o üniformalar candır can :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst