Sağlık çalışanları motosiklet kulübü

Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
Sağlık camiasında pek çok motorcu arkadaş mevcut
Hem tanışmak hem de birlikte yol yapmak için
Bir dernek, kulüp ya da hiç olmadı resmi olmayan bir topluluk kurma düşüncem var.
Böyle bir adımı atmak için birlikte hareket edebileceğimiz kimse var mı?
En azından bu sayfadan tanışalım.
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
Cevap yazan tüm arkadaslara teşekkür ederim.
Facebook sayfası kuralım.
Benim kimse ile ilgili bir sınırlama gibi bir düşüncem yok.
Sağlıkçı bir gurupla takılmak isteyen herkes gruba girebilir bence.
O sebepten o olur mu bu olur mu diye sormaya gerek yok şahsım adına.

Facebook'ta bir gurup kurup size haber vereyim.
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
1,222
Canımız ciğerimiz sağlık çalışanlarımız hep destek tam destek :)
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
Aslında yabancı isim koymayı çok sevmem ama HealthRiders diye bir grup kurdum bakalım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst