Sağlam bi Motor Dergisi Lazım::..

Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
457
Beyler aramızda birçok kişi motosiklet dergilerini mutlaka takip ediyordur şöyle yeni motorları araştıran , kalın :p (tabiri caizse çok yapraklı) , bol posterli bi dergi biliyormusunuz.::koop::::koop::
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Benim her ay takip ettiğim Motoron dergisi var.

Birde 2-3 sayı Motorbike dergisi almıştım.
 
Katılım
5 Ocak 2007
Mesajlar
211
motoron fena değil. bir ara 2 teker dergisi çok iyi çıkış yapmıştı. hem yenilikleri takip ediyor hem de yurdum motorcusuna hitap ediiyordu. Ancak Türkiye'de motosiklet kültürünün otumamasından dolayı yok olup gitti.
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Poster..

24-27 Şubat 2011 tarihinde İstanbul motoshow fuarına katılacak olursan;

firmalardan bol bol poster alabilirsin. Sen gelemezsen şayet, İstanbul'dan

bir tanıdığına rica edersin alır ve sana gönderir..

http://www.motoplus.org/
 
Katılım
23 Tem 2010
Mesajlar
607
GÖЯKEM;2213799' Alıntı:
Baktım hocam , zamanında herkez motorbike önermiş bi bakmakta yarar var posterlimidir acaba :silent::mrgreen:

Sürekli takip edenlerden sormak lazım. Bide motosiklet bayilerinden ve fuarlara gittiğinde bol bol alabilirsin..
 
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
273
Motoron ve motorbike dergilerini sürekli takip ediyorum.İkiside gayet güzel yeni modelleri tanıtıyorlar ama poster vermiyorlar.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fuardan alın, beleş dergi dolu gazete standı.:p
 
Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
457
Beyler peki fuara gidicek olanlar Bana bi kıyak geçip Yurtiçi Kargo - İzmir/karşıyaka şubesine sağlam bi SS posteri göndere bilirmi kargo tabiki bana ait ,, gönderen biri olursa çok makbule geçer.
 
Katılım
8 Şub 2010
Mesajlar
341
Ben Motoron Takipçisiyim Tavsiye ederim.Motorbikeın bi Sayısını okudum bir daha almadım Bol Reklamlı Bana Sıcak Gelmedi.
 
Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
457
Motoron nerde var bugün tansaş da motorbike vardı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:15 ----------

karfur da varmıdır ki , dergiyi boşver fuara kimse gitmiyecek herhalde ::koop::::koop::
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
GÖЯKEM;2214114' Alıntı:
Abi istanbul çok ters bana :cherry: kuzen var oda izmir diye izmite gönderir (o derece ::koop::)

[URL=http://img52.imageshack.us/i/dscn2820k.jpg/][/URL]

Bi araştırma sonucu; Bir kaç tane 50 X 70 ebadındaki bu posterden buldum.
İstersen, bana özelden mesaj at, kargo ile göndereyim.2011 Motoplus show'dan
temin edeceklerimizi'de arzu edersen, o tarihte (24-27 şubat 2011) tekrar konuşur
ve sana ulaştırırız.. ::146::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst