Sadece segman değişti , rodaj gerekir mi?

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
motorunuz yavaşladıktan sonra tekrar ivme kazanamaması debriyaj kaçırmasına benziyor..revizyon yaptığınız yerde durumunuz netlik kazanır.

Esasında bu aylardır gelen bi sorun bende , çok ustaya gittim anlamadılar genelde karbüratör kirlidir deyip temizlediler ama sorun bence kayışla alakalı çünkü kayış değişimi yapıldıktan sonra sorun başladı.

Birde debriyaj kaçırmasında neler yapmalıyız nasıl çözülür bu sorun:silent:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
debriyaj kaçırmasının en belirgin özelliği ilk başlarda gaz verildiğinde motorun zor kalktığı hissinin oluşması ileri dönemlerde gaz verdiğiniz halde istenilen süratte gitmemesidir.çekişten oldukça düşmesidir.
sizin motorunuzda kayışla alakalı bir durumda olabilir. servisinizde belli olacaktır.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
debriyaj kaçırmasının en belirgin özelliği ilk başlarda gaz verildiğinde motorun zor kalktığı hissinin oluşması ileri dönemlerde gaz verdiğiniz halde istenilen süratte gitmemesidir.çekişten oldukça düşmesidir.
sizin motorunuzda kayışla alakalı bir durumda olabilir. servisinizde belli olacaktır.

abı arkadasa super yardımcı olmussun oburkuler gıbı kucumsememıssın sana kocaaman ::haapppy:::haapppy:::haapppy:
 
Katılım
14 Ara 2005
Mesajlar
20
Motora sekman atıldıktan sonra vibrasyonun artması (özellikle pegler ve depoda hissedilen ) normal mi ?! africa twin 1996 için soruyorum. teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst