- Katılım
- 27 Nis 2007
- Mesajlar
- 836
- Konu Yazar
- #21
motorunuz yavaşladıktan sonra tekrar ivme kazanamaması debriyaj kaçırmasına benziyor..revizyon yaptığınız yerde durumunuz netlik kazanır.
Esasında bu aylardır gelen bi sorun bende , çok ustaya gittim anlamadılar genelde karbüratör kirlidir deyip temizlediler ama sorun bence kayışla alakalı çünkü kayış değişimi yapıldıktan sonra sorun başladı.
Birde debriyaj kaçırmasında neler yapmalıyız nasıl çözülür bu sorun:silent: