Sadece Resme Bakınız.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet Sadece Resme Bakınız. bugunkıler o korumalarının eşliğinde deri koltuklu mercedeslerle makam arabalarıyla gezsin. ATAM negüzelde yakışmış motora. Helal sana Atam Türkiyede hele Dünyada herkese herşeye öncüsün ve bizede öncüsün.



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
İnsan ileri görüşlü olunca Böyle oluyor işte. Bizim başımızdakiler de Her Türlü gericiligi yapsın. Gelecegin Madeni BOR'u satsınlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
keske baska daha bulupta paylasabılsem arkadaslar, normal vıteslı mobılet tarzı motorlar surerkende oldugunu duydum. boyle bır insankı at ve motora bınmek bukadarmı yakışır asil olur.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu fotorafın gırıs sayfası veya forumun kucukte bır gozukcek yerıne konmasını rıca ederım.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Bu motosiklet ile ilgili bilgiye birçok kaynakta ulaşmak mümkün.
1931 model Ariel, şu an Anıtkabir'deki müzede oması lazım. Ruhsatında model 1934 yazıyormuş.
Atamız bunu son dönemlerinde İstanbul'daki gezilerinde sıklıkla kullanmış :)

ariel1931.jpg
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ruhu şad olsun,keşke şimdi de böyle bir başkomutanımız olsa da millette motosiklet kültürü ve kendi motosiklet markalarımız olsa...
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
che guevara da motosiklet kullanırdı. devrimci adamın içinde oluyo demekki:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst