Ender Bulunan Motosikletli Atatürk Fotoğrafı

Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
motosiklette9ar.jpg



İlginç bir fotoğraf, ilk kez bugün bana gelen bir e-postada rastladım.


Rar dosyasında 20 fotoğraf daha var. Teker teker yüklemeye vakit bulamadım, birisi her birini imageshack veya benzeri bir siteye yüklerse çok memnun olurum.

RAR Dosyası: http://rapidshare.de/files/22057050/Atatuerk.rar.html
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
bu fotografı biliyorum. çok güzel... paylaşımın için teşekkürler
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
156
Ya arkadaşlar biişi dicem ama yanlış anlamayın..

ATATURK hiç zamanın Türk'lerine benzemiyor gibi geliyo bana... sanırım selanik doğumlu oluşunun etkisi var birazda..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
649
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
standart' Alıntı:
Ya arkadaşlar biişi dicem ama yanlış anlamayın..

ATATURK hiç zamanın Türk'lerine benzemiyor gibi geliyo bana... sanırım selanik doğumlu oluşunun etkisi var birazda..


Benzemediğinden dolayı hala anlayamıyoruz ya..
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
neden iyiler az yaşıyor:silent:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bir ömür onla olsaydım
daha ne isterdim:salut:
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
380
Atatürkün bindiği motor tipi çok hoşuma gitti.Bir çok değişik motor tipi var bu zamanda ama Atatürk'ün bindiği gibi ben hiç görmedim.
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
??????????????????
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
bu resmi bir ara bende uzun uzun aramıştım arşivde Atatürk"ün hemen hemen bilinen tüm resimleri var malesef atamızın motorla çekilen tek resmi bu
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Aslında bu konu,konu dışı sayılmamalı ne dersiniz?
Resimler olabilirmi?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bu motor anıtkabirde sergileniyor....Çocukken çok bakardım....Hastaydım motora....
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Keşke sepette otururken değil de iki tekeri bizzat kullanırken bir fotoğrafı olmuş olsaydı Atatürk'ün.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst