Sadece iki çıplak var VMAX ve BMW k1200

Katılım
9 Tem 2008
Mesajlar
143
Arkadaşlar siz olsaydınız hangizsini tercih ederdiniz
BMW
785.jpg

BMW
6062.jpg

BMW
6079.jpg

VMAX
6083.jpg

VMAX
6067.jpg

VMAX
797.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
vmax biraz cruiser tarzı gibi duruyo üstünde adam yokken ben tank gibi duruşu ile bmw den yana tercihihimi kullnıyorum hatta hemen gidp bitane alıyorum maketi çıkmış mıdır ?
 
Katılım
9 Tem 2008
Mesajlar
143
bmw nin en güçlü naked motorsiklet olduğunu okumuştum 2.9 saniyede 0’dan 100 km/s’e çıkabiliyormuş 163 bg gücün, 6 ileri vites

Vmax 1,678 cc V4 motor, inanılmaz bir güç (200 BG) ve tork üretiyor
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
332
v max görüntü açısından süper.ama ben tercihimi bmwden kulllanırım tamamen zevk meselesi...
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
İkisi çok farklı motorlar. Karşılaştırlması anlamsız.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
BMW Dehşet vede manyak duruyor..Diğeri çok yemiş...............gibi duruyor..
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Ağırlık itibari ile bence kıyaslama tam denk olmuyor. Ama doğal olarak V-max derdim =) ama bu K1200 iyi olmadığından değil tabi ki
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Vmax acayip tank gibi gerçekten egzozu hoşuma gitmedi sadece , k1200 de oturuş pozisyonu bir acayip geldi
 
Katılım
1 Ağu 2007
Mesajlar
249
Abi vmax ten vazgeçmem yeminlen demirden bi at gibi yolların efendisi olursun o motorla
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst