Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
ben 2.ci sahibinden aldım arkdsım aynı zamanda 16 bın km den beri motor bizde idi..aramadan taramadan bilindik motor aldım.. banditin 2. el piyasası durgun alan satmıyor..
Abi hayırlı uğulu olsun.Eski 600f aratırmı bilmem ama enduro sınıfına giriyodur heralde.Ama olsun ya bizim motorlardan daha fena gider .Yoshi iyi ses veriyordur eminim.Şimdiden iyi günlerde kullan.