Sade.ce Bandit K6...

Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
eski motorumu sattım arkdslar..
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-fotograflari/97086-honda-cbr-600f4i-bizim-oglancik-4.html#post2979961

yenı haydutumuz :cat: :cat:










...
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
hayırlı olsun, hangi şehirden aldınız?

( haydut, benim de çok hoşuma giden ve yere sağlam basan bir makinadır. zamanında eşşekliğimden almamıştım, ondan sonra da fiyatları uçtu gitti.... )
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Hayırlı uğurlu olsun , kazasız belasız sürüşler dilerim :rendeer:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Her motosikleti beğenmem ama bunu beğendim gerçekten...

güzelmiş..
Güle Güle kazasız belasız kullanın inşallah...:cat:
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
harbi bu bandit başka geldi gözüme çok güzel tekerin her daim düz bassın
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
herkze cok cok teşekkür ederim..kazasız belasız ınş... :cat:

hayırlı olsun, hangi şehirden aldınız?

( haydut, benim de çok hoşuma giden ve yere sağlam basan bir makinadır. zamanında eşşekliğimden almamıştım, ondan sonra da fiyatları uçtu gitti.... )

ben 2.ci sahibinden aldım arkdsım aynı zamanda 16 bın km den beri motor bizde idi..aramadan taramadan bilindik motor aldım.. banditin 2. el piyasası durgun alan satmıyor..


....
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
Maşallah nazar boncuğu gibi kerata :mrgreen:
Güle güle kullanın :thumleft:
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
hocam hayırlı olsun.
ön lastiği ters mi takmışlar yoksa ben bilmiyorum.
arabalarda olarak düşündüm.
şu şekilde.
honda-s2000_22540.jpg
 
Katılım
14 Nis 2010
Mesajlar
47
güle güle kullan arkadaşım. hayırlı uğurlu olsun.... çamurluğu eğrimi duruyor.:cherry:
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Güle güle kazasız belasız kullan. Güzel bi sesi var bu motorun, mekaniği çok sağlam. Tadına doyamamıştım..
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
69
Abi hayırlı uğulu olsun.Eski 600f aratırmı bilmem ama enduro sınıfına giriyodur heralde.Ama olsun ya bizim motorlardan daha fena gider :).Yoshi iyi ses veriyordur eminim.Şimdiden iyi günlerde kullan.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst