- Katılım
- 15 Tem 2012
- Mesajlar
- 3
Hayırlı olsun Volkan abi F i aratmaz inş. 
sattıgıma yolda ya da burda bir bandit gorunce çok üzülüyorum. gerçekten güzel motordur. Gerek performansı gerek çekişi gerekse sağlamlığı açısından gercekten mükemmel motordu. hayırlısı olsun kazasız belasız kullan
Hayırlı olsun Volkan abi F i aratmaz inş.![]()

em,in ol bandit in sürüşü bir harika özellikle uzun mesafelerdefarkı ortaya çıkıyor ben aksaray kahraman maraş arasında git gel yabtım 450 x450 hiç yormadııı