Sade.ce Bandit K6...

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
sattıgıma yolda ya da burda bir bandit gorunce çok üzülüyorum. gerçekten güzel motordur. Gerek performansı gerek çekişi gerekse sağlamlığı açısından gercekten mükemmel motordu. hayırlısı olsun kazasız belasız kullan
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
sattıgıma yolda ya da burda bir bandit gorunce çok üzülüyorum. gerçekten güzel motordur. Gerek performansı gerek çekişi gerekse sağlamlığı açısından gercekten mükemmel motordu. hayırlısı olsun kazasız belasız kullan

saolasın hocam .. :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:22 ----------

Hayırlı olsun Volkan abi F i aratmaz inş. :)

saol kardeşim..:)


.....
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Tekrardan hayırlı olsun Volkan. Bende 10.000 km bandit 1200s kulandım. Hakkaten ondaki keyfi başka motorda bulabilecegimi sanmıyorum.
Kazasız belasız kullanman dilegiyle.
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Abi baktıkça daha bi kanım ısınıyor motora yaa :sunny: Güle güle kazasız belasız kullan valla çok yakışıklı makine
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
Sağolun Beyler :rendeer:

Yakıtı : (20 lt) full depo ile 400-420 km şehir dışı 110 gecmediğin takdirde :wiinkk: :cat: :mrgreen:
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
em,in ol bandit in sürüşü bir harika özellikle uzun mesafelerdefarkı ortaya çıkıyor ben aksaray kahraman maraş arasında git gel yabtım 450 x450 hiç yormadııı
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
em,in ol bandit in sürüşü bir harika özellikle uzun mesafelerdefarkı ortaya çıkıyor ben aksaray kahraman maraş arasında git gel yabtım 450 x450 hiç yormadııı


ben daha uzun mesafe yol kat edemedim ama 600 F ten ınıp buna bınınce oldukca rahat, ekonomık ve ağırlıgından dolayı guven verdi, F kadar olmasada performansı hafife alınmaycak bi gücü de var..
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
m2tgg.jpg
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:19 ----------



 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
Yeni Konu Açmak İstemedim Burdan Devam

::gazla::::gazla::::gazla:: ::146::::146::

aksam gezintisi :sunny: :mrgreen:























devamı az sonra ...... :)
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Biz buraya sadece bendit diye geldik ::miiz1::

Lakin iyi gezmişsiniz :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst