Sachs Xtc 125cc

Katılım
28 Ocak 2007
Mesajlar
55
Öncelikle herkese selam arkadaşlar .

Yüksek müsadelerinizle bir şey sormak istedim sizlere . Bu makineyi you tube de gezerken gördüm .. Hoş bi alete benziyor .. acaba bu nedir ne değildir .Kaç paradır teknik özellikleri nedir .TR de bayii yada firması varmıdır . eğer bilen yada gören varsa .. bi yardımcı olursanız sevinirim .

SBR40_picture00023.jpg


sachs_xtc_125_red.jpg



sachs_xtc_125_yellow.jpg


sachs_xtc_125_black.jpg


sachs_xtc125.jpg


Burada bişeyler yazıyor ama Fazla anlamadım açıkcası..

Abmessungen und Gewichte
Sattelhöhe (mm) 800
Leergewicht (kg) 130.0
zul. Gesamtgewicht (kg) 330.0
Tankinhalt (l) 20.0
Kraftstoffart Super
Vmax (km/h) 105.0
Antrieb
Hubraum (ccm) 124.0
Motortyp 4-Takt
Zylinder 1
Ventile 4
Kraftstoffaufbereitung Vergaser
Kühlung flüssiggekühlt
Leistung (KW) 11.0
Starter Elektro
Getriebe klauengeschaltetes Fünfgang-Ge
Kraftübertragung O-Ring-Kette zum Hinterrad
Fahrwerk
Federung vorn Telegabel
Federung hinten Monofederbein
Bremse vorn Einscheibenbremse 316 mm mit
Bremse hinten Einscheibenbremse 220 mm mit S
Reifen vorn 110/70 R 17 54 H TL
Reifen hinten 150/60 R 17 66 H TL
Ausstattung
Fernlicht JA
Garantie (Monate) 24
Besonderheiten
Dosselung auf 80Km/h möglich,lieferbar in Schwarz und Rot


burdada videosu var

[YT]rMwXzxAxCaU[/YT]
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
324
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hysoung ve Suzuki hayabusa kırması birşeye benziyor.
 
Katılım
28 Ocak 2007
Mesajlar
55
kimse bi şey yazmamış demekki kimse bi şey bilmiyo :D

harbi harbi kime bi şey yazmıyo demekki bilmiyorlar :D

vallahi pessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

koskoca motosiklet.net bi motor a yorum yapamdı :D ben daha girmem bu siteye :D


abi bu kadar olmaz ya :D hayla kimse bi şey yazmamışşşşşşş :D

pessssss pöhhhhhhhhhh :))))))))))))))))
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
walaa kardeş sahibinden.com dawar mı bu motor bi baksanaa ... yoksa kimsenin bişi yazmaması doğal dır !
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
201
sachs çok eski alman markasıdır 50-100 cc arası bir sürüs motoru var eski motorcuların hepsi bilir iyide motordur ama türkiyede hiç distribütörü olmadı bildiğim kadarı ile hep kaçak yollarla yada almancılarla geldi cevap yeterli gelmiştir umarım siteden gitmeyeceksin değilmi.
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
29
eski bir konu ama evet sachs çok eski bir marka benim babamda vardı 1960 model tempo motorsiklet motor kısmı sachs idi
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sachs ünlü bir Alman amortisör firmasıdır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst