Sabahın Köründe Karaburun

Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
İşsiz, güçsüz ve tembel bir adam olmam sebebiyle dün akşam 7'ye kadar uyuyunca sabah gidip gündoğumu fotoğrafı çekmeye karar verdim, haritadan kendime yer beğendim, Terkos Gölü'nün Karadeniz'e en yakın olduğu yerde bulunan Karaburun'a gittim :)

Aynen şöyle:

n585666593_1610123_894180.jpg

05:30, Yola çıkmadan son kontroller, fonda sabah ezanı :)

n585666593_1610124_1360008.jpg

05:40, Benzin ikmali

n585666593_1610125_1427760.jpg

06:00, 2. Çevreyolu, Kemerburgaz Sapağı

n585666593_1610126_7136735.jpg

n585666593_1610127_1481525.jpg

06:45, Karaburun Limanı

n585666593_1610128_835918.jpg

06:55, Karaburun Limanı dalgakıranından gündoğumu

n585666593_1610129_3181787.jpg

07:00, Vira bismillah

n585666593_1610131_6877145.jpg

Artık balık almak vakti gelmişse ağlardan

n585666593_1610132_591703.jpg

Meçhule giden bir gemi kalkar bu limandan

n585666593_1610133_2939503.jpg

Koca gemi, minik motor

n585666593_1610134_3725589.jpg

Sabah güneşinde güneşlenme denemesi, asıl amaç rüzgardan saklanmak

n585666593_1610136_619244.jpg

08:00, Köy kahvesinde balıkçılarla çay-simit ve bol muhabbet :)

n585666593_1610138_7179359.jpg


n585666593_1610139_7542656.jpg

09:30, Karaburun kumsalı

n585666593_1610140_6849586.jpg

10:00, Dönüş yolu, Terkos Gölü

n585666593_1610141_4524370.jpg

10:10, Kadıbişey köyünden (adını unuttum) manzara

n585666593_1610142_1440919.jpg

Aynı köyün yolu

n585666593_1610143_1116130.jpg

10:20, On dakikada bir durup fotoğraf çeken adam yeldeğirmenlerine karşı

n585666593_1610144_7997873.jpg


Değirmenlerle son foto. Bu fotodan sonra kafa göz daldım pis deve.



sabah 05:30'da yola çıktım, 10:30'da evdeydim. 60+60=120km yol yaptım. Güzergahın 40km'si çok güzel bir asfalta sahip Kemerburgaz-Göktürk yolu, sonraki 20km ise orta ve düşük kalitede köy yolları.


Başka foto yok, dağılabilirsiniz :):queen::)
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Guzel bir sabah olmus senin icin , paylasimin icin tesekkurler.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Teşekkürler güzel gezi olmuş,sen bunu hep yapıyorsun(sabah gezileri)ben öyle hatırlıyorum..:)
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
güzel bır gezi elıne sağlık haberımız olsa eşlik ederdık . sabahın köründe uyanıyoruz malum kıriz sancıları adamı uyutmuyor.
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
valla tebrık edıyorum guzel gezıı bende yapabılsem keske ama ıste ısler felan ama sende baksan ıs felan yokmus hakkındır gezıı:p
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Adını unuttuğun köyün adı Tahakadın olabilirmi?:)
Harika gezi olmuş,eline sağlık.:cat:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Karga bohunu yemeden kakıp güzel bir gezi yapmışsınız, hiç de tembel işi değil,tşk.
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Güzel gezi Sabahın körünse sen ve sen bonboş yollar kendinle baş başa bende bir sefer böyle bir gezi yapmıştım acayip güzel oluyor
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
eee ne demişler erken kalkan yol alır fırat resimler çok güzel çıkmış:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel bi gezi olmuş aslında sabaha sabah yapılması gerek bıse zınde olursun butun gun :cherry:
 

mgu

Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
205
Afferin benim yeğenime BENİM YEĞENİM ARKADAŞLAR BEN DAYISIYIM...
:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst