sabah sabah güzel bir haber (İkinci elde Noter Gelişmesi)

Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
eger noterler ruhsat vermeye başlarsa vay memleketin haline,demekki sahte ruhsatlı araçlar çoğalacak.emniyet bile bu işin içinden çıkamazken özerk kuruluş noterlermi halledeceklermiş,tamamen çıkar amaçlı rant başka bir şey değil

ruhsatları noterler vermicek tamer...geçici ruhsat vericek...

gerçeği bir ay sonra trafikten gelicek..:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst