Sabah namazı etkinliği [2 Eylül Pazar]

Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
2,340
Hasandağına kampa gitmiştik 15 temmuzda. Akşam hava karardığında grubumuzda içki içende vardı namaz vakti geçmesin diye bi köşede namazını kılanda. Kimse birbirine karışmadı. Çeşitli siyasi görüşlerden insanlarda var. Ülkücü var kominist var saadet partili bile var. Hiç siyasi konuda açılmaz. Hepsi aklı başınsa olgun insanlar.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
2,003
Motosikleti
NC 750 xdct Norden 901
Hasandağına kampa gitmiştik 15 temmuzda. Akşam hava karardığında grubumuzda içki içende vardı namaz vakti geçmesin diye bi köşede namazını kılanda. Kimse birbirine karışmadı. Çeşitli siyasi görüşlerden insanlarda var. Ülkücü var kominist var saadet partili bile var. Hiç siyasi konuda açılmaz. Hepsi aklı başınsa olgun insanlar.

Zaten bir araya gelince burda yapılan ateşli tartışmaların hiçbir değerinin olmadığı daha iyi anlaşılıyor. Çok aşırı dil kullanan arkadaşlar da muhtemelen kendi dünyasından başka dünyada olmamış ve öcü olarak görenler...
Yoksa hiç tanımadığı insanların hakkında önyargılarda bulunmanın başka açıklaması yok. Tabii ki herkes yazılanlara göre değerlendirme yapıyor.
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
Pek dinle işi olmayan biri olarak çok saçma yorumlar okudum.
Size ne arkadaş insanlar toplanır ister namaz kılar ister ayin yapar.
Başka bir grup alkollü parti yapar. İsteyen başka türlü parti yapar.

Sevmeyen için değil zaten seven için ilan etmişler işte.
 
Katılım
3 Eyl 2018
Mesajlar
1
Selamun aleyküm,
Bende fikir beyan edeyim madem. Namaz bir etkinliktir ve günde 5 kez davet verilir. Bunun içinde Ezan vardır. Forumda bu yazılınca olay olması ezan okununca rahatsız insanların söylenmesinden farklı değildir.

Arkadaş eksik yazmış diyorsanız, namaz değil sevgili ile buluşma yazabilirdi. Allah sayınızı arttırsın
 
Katılım
12 Haz 2014
Mesajlar
547
"namazlı etkinlik" yazısını görünce acaba dedim bu amcam grupta varmıdır diye merak ettim.

hizli-ve-mubarek.jpg
 
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
133
Marmaris gibi uzak bir yerde yaşadığı için katılamadım..İmkan olsa katılırdım.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
islamda 'tebliğ' konusunu eni konu açıklayacak bir bubayiğit bekleniyor.
 
Katılım
27 May 2017
Mesajlar
24
Etkinliği düşünen, vakit ayırıp katılan herkese eline koluna ayağına sağlık. Sağdan soldan 3 5 laf duyup burda hümanist kesilen gevşeklere de aldırış etmeyin. İbadetin gizlisi denilen kısım muhtaç birine yapılacak olan yardimlaşmadir. Namazl icin değil aksine cemmatle olanı makbuldür. Allah kabul etsin, tekerinize taş değdirmesin.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Motosikleti,farz olan namaz ibadetine musahhar etmek güzel bir uygulama..istanbulda olsam mutlaka katilirdim.

Cenabı hakkın vazifedar kameraman melekleri her an kayittalar,niyet hayır akıbet hayır..

Tadili erkan ile namazin hakkini vererek,bizleride dualariniza ortak etmenizi rica ederim..

Selametle..
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
1,657
Motosikleti
V-Strom L4 Youtube&Insta: Dengeliyorum
Sabah namazı etkinliği diye bir "etkinlik" olmaz.
Namaz ibadettir, motosiklet grup sürüşü, sonrasında piknik, kamp, akşamına parti vs "etkinlik" tir.
Tepki gösterenler de bu saçma ilişkilendirme/tanımlamaya tepki gösteriyor sanıyorum.
Bu hafta Cuma namazı etkinliği yapalım diye salakça birşey söylersen dedene, ağzının orta yerine şamarı yersin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst