ankara'da olursa ben de iştirak ederim
[url=https://postimages.org/][url]https://s22.postimg.cc/5hupxqe8h/xxl.jpg[/url][/URL]
Ankara ya ugrarsam tanışırız inşallah
islamda tebliğ zorunluluğu var ya, o noktada biraz sıkıntı çıkabiliyor.
misal islam hukukunu, diğer dinleri, ateizm, deizm, agnostisizm felsefelerini yalamış yutmuş birisine tebliğ yapmak biraz absurd bir hâl halini alıyor. işin daha fenası, islam hukukunda tebliği kabul etmeyen birisini öldürmek caiz galiba. bu konuda yanılıyor olabilirim, lütfen düzeltiniz.
yani ahmet hocam, insanların bu başlıkta 'namaz' kelimesini duyunca huysuzlanması, bilinçaltlarındaki 'tebliğ' korkusu olabilir mi? değerli yorumlarınızı bekliyorum. saygılarımla.
islamda tebliğ zorunluluğu var ya, o noktada biraz sıkıntı çıkabiliyor.
misal islam hukukunu, diğer dinleri, ateizm, deizm, agnostisizm felsefelerini yalamış yutmuş birisine tebliğ yapmak biraz absurd bir hâl halini alıyor. işin daha fenası, islam hukukunda tebliği kabul etmeyen birisini öldürmek caiz galiba. bu konuda yanılıyor olabilirim, lütfen düzeltiniz.
yani ahmet hocam, insanların bu başlıkta 'namaz' kelimesini duyunca huysuzlanması, bilinçaltlarındaki 'tebliğ' korkusu olabilir mi? değerli yorumlarınızı bekliyorum. saygılarımla.
islamda tebliğ zorunluluğu var ya, o noktada biraz sıkıntı çıkabiliyor.
misal islam hukukunu, diğer dinleri, ateizm, deizm, agnostisizm felsefelerini yalamış yutmuş birisine tebliğ yapmak biraz absurd bir hâl halini alıyor. işin daha fenası, islam hukukunda tebliği kabul etmeyen birisini öldürmek caiz galiba. bu konuda yanılıyor olabilirim, lütfen düzeltiniz.
yani ahmet hocam, insanların bu başlıkta 'namaz' kelimesini duyunca huysuzlanması, bilinçaltlarındaki 'tebliğ' korkusu olabilir mi? değerli yorumlarınızı bekliyorum. saygılarımla.
islamda tebliğ zorunluluğu var ya, o noktada biraz sıkıntı çıkabiliyor.
misal islam hukukunu, diğer dinleri, ateizm, deizm, agnostisizm felsefelerini yalamış yutmuş birisine tebliğ yapmak biraz absurd bir hâl halini alıyor. işin daha fenası, islam hukukunda tebliği kabul etmeyen birisini öldürmek caiz galiba. bu konuda yanılıyor olabilirim, lütfen düzeltiniz.
yani ahmet hocam, insanların bu başlıkta 'namaz' kelimesini duyunca huysuzlanması, bilinçaltlarındaki 'tebliğ' korkusu olabilir mi? değerli yorumlarınızı bekliyorum. saygılarımla.
Niyet güzel ama başlık üslubu yanlış seçildiğinden uzun tartışmalar olmuş. Ben de başlığı ilk gördüğümde Namaz, Namaz'dır. Bunun etkinliği mi olurmuş yahu diye düşündüm. Ama meğersem olay başkaymış. Bir arkadaş "sabah buluşup denize gideceğiz, isteyen namaz da kılabilir" şeklinde olursa daha iyi olabilir demiş. Ben de kendisine katılıyorum. Bu şekilde olunca "haydin, motorcular olarak bu cuma Eyüpsultan'da Cuma etkinliğinde buluşalım tarzında yanlış anlaşılabilir bir algı oluşmuş.
Kuran ne diyor? Baktın mı?Kur'an ne diyor, ona bakmak lazım.
Kuran ne diyor? Baktın mı?