Saat 00.00 02.12.2007 16 gırdım :D

Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
haha abım senı doqum gunundede herkes tebrık etcek gorusun sende o zmn solersın nasıl bı duygu oldugunu heheh :D
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
nice mutlu yıllar :rendeer:
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
doğum günün kutlu olsun kardeşim de niye geceye kadar bekliyon :queen:
valla ben acayip uykucu bi insanımdır daha hiçbi doğum günümde 10 u geçirmedim pastayı yeyip yatağa koşuyodum hatta annem engeller koyuyodu yatağın oraya kadar bi engelli koşu yapıp yatıyodum neyse çok uzattım:queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
crazymayyak doğum gunun kutlu olsun hayırlı evlat olasın :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst