Saat 00.00 02.12.2007 16 gırdım :D

Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
Nice mutlu yıllara ama en heyecanlısıda 17' ini doldurduğun yıl olacak galiba
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
herkese tesekkkur ederım abılerım tekrar tekrar METEHAN abı saygılarımla

herkese yıne tekara tekrar tesekkurler cok saolun ....
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
evet bırader 92 lıyım seneye allah kısmet ederse ehlıyet :) saol

KILLITARKAN ABIM (denız) abım saygılarımla tesekkurler
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
Nice mutlu yıllar senınle olsun ıns. seneyede goruruz hep beraber daha cok yıllar beraberız::sorcerer::145::
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Oguzcan™;877362' Alıntı:
Abi seneye nasıl alıyoz ehliyet yası 17 diilmi biz daha 15iz yaf :D

He vallaa hiçte dikkat etmemiştim.. Bu çocuk yaşını büyük söylüyo, 92 liyse 15 yaşında oluyo seneye de 16..
Topic hatalı açılmıştır kitlenmesini arz ve talep ediyorum :queen:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Doğum günün hayırlı uğurlu olsun.nice nice yıllara ömür boyu sağlıklı ve mutlu olursun umarım.sağlıcakla...:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Nice senelere arkadaşım.
Doğum günün kutlu olsun..
Gerçi pasta göremedik ama neysee.... :)
Benim doğum günüde gelmiş ya birisi helalinden kask hediye etse bide scooter eksozu pek makbule geçerdi ama nerdeee.... :queen:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
dogum günün kutlu olsun.
buarada 91 li olsaydın 2008 yılında doğum gününde başvurabilirdin. çünkü bu sene 90 lıların a2 ehliyet için başvurma hakları oluyor. yaş muhabbetine girmiyeyim hep bir tartışma çıkar =). Türkçemizi de kısıtlamassan ayrı bir mutlu olurum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst