- Katılım
- 7 May 2007
- Mesajlar
- 532
saol abıı................sendemı 16 yasındasın![]()
ben 91-ocak lıyım ve motor ehlietine 1 ayım kaldı, seninde doum gununu kutluyorum nice yıllara;!
saol abıı................sendemı 16 yasındasın![]()
saol abıı................sendemı 16 yasındasın![]()
Oguzcan™;877362' Alıntı:Abi seneye nasıl alıyoz ehliyet yası 17 diilmi biz daha 15iz yaf![]()
doğum günün kutlu olsun güzel kardeşim