Rüzgarın Kızı'ndan Kıraç'a şarkı

Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
217
[YT]vIbbime3_j4[/YT]​

Muhteşem şarkılarıyla, yaptığı dizi müzikleriyle milyonların kalbine taht kuran Kıraç, nişanlısı Ayşe Şule Bilgiç için bestelediği “Ayşem” şarkısını, nişanlısının gözlerinin içine bakarak Şeffaf Oda’da söyledi.
Kıraç’la büyük bir aşk yaşayan Ayşe de, Ali Tufan Kıraç için yazdığı, “Alim” şarkısını Şeffaf Oda’da ilk kez Kıraç’a söyledi.
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sesi oldukca iyimiş acaba kıracta motosiklet kullanabiliyormu
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Sesi güzelmiş evet:)Ne diyelim Allah aşklarını tamamına erdirsin...
Kıraç ı pek sevdiğim söylenemez ama umarım bu iş iyi sonuçlanır:)
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zaten bilmese yandı yeişemez rüzgarın kızına
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
yengemin adı da ayşe olduğu için araba ile yaptığımız yolculuklarda
abim saolsun bu şarkıyı defalarca dinledim :cherry:
 
Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
191
bunu ben ilk yayınlandığında seyrettim Kıraç'ın yerinde olmak isterdim sevdiğiniz kadın size şarkı yapıyor ve bukadar derinden ve etkileyici böylesi bir aşk süper doğrusu Allah nazarlardan saklasın maşallah
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Ahh be hoca ahh. Ask bu iste. Tarz uygun, motorcu hatun, rockçı adam, birbirlerine asık olurlarsa böyle bomba bişi oluyo iste. Off arkadas ya :( ::146::
Nazar degmesin (boncuk takar)
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
insan sesinde ses güzelliğinin tanımlanmasında kullanabileceğimiz bir kavramdır. fiziksel olarak tutulan bir tonun saniyede 5-7 kez ton yüksekliğinin değişmesidir. ayrıca fizyolojik açıdan da önem taşır, ses yorgunluğuna engel olur.Aynı zamanda ibrahim tatlıses'in sinusle falan uğraşmayıp mikrofonu ağzının önünde sallayarak yaptığı müziksel atraksiyon

Tanımı bile anlasılmıyo ki kendisi nasıl anlasılsın. Zor tabi.
 
Katılım
21 Mar 2007
Mesajlar
123
insan sesinde ses güzelliğinin tanımlanmasında kullanabileceğimiz bir kavramdır. fiziksel olarak tutulan bir tonun saniyede 5-7 kez ton yüksekliğinin değişmesidir. ayrıca fizyolojik açıdan da önem taşır, ses yorgunluğuna engel olur.Aynı zamanda ibrahim tatlıses'in sinusle falan uğraşmayıp mikrofonu ağzının önünde sallayarak yaptığı müziksel atraksiyon

Tanımı bile anlasılmıyo ki kendisi nasıl anlasılsın. Zor tabi.

İşte o şekilde sallayarak vibrato yapmaya çalışıyor.Ama öyle bişi yok tabiki anti prof.ve komik.Vibrato için gırtlak ve diafram aynı anda kullanılır ve belli bir frekans yani dalga boyunda olmalıdır.Aksi takdirde detone olur.Fakat ibonun Allah vergisi bir kulağı var.Çok yetenekli.wİBRATOsu kötü olsada benim tarzım olmasada çok iyi ve yetenekli bir insan :rendeer:
Nil karaibrahimgil!!detone ,hatta sürtone bazen o yüzden konserleri bile playback.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kıraç ilk çıktığı zamanlarda sesini bu şekilde kullanmıyordu.
ancak daha sonra Cem Karaca özentiliğine girdikten sonra artık dinleneme hal aldı. Bilmiyorum çok güzel olduğunu mu düşünüyor naapıyor ? :(

Hele; son iki albümündeki parçalar, kulakları parçalıyor resmen. Bence sadece enstrümental müzik yapsa hem bizlere hem de kendisine daha faydalı olacak.
:)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Ben sesinin yanında kişiliğinden de hoşlanmıyorum demiştim tam olarak.
Dizi müzikleri de olmasa neyden para kazanacak tabi ki o da ayrı bir konu:)
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bizim sevgimizde tezahurat yoktur...
Alkış yoktur.....
Bizim sevgimiz de,
Sevgilinin seviyorum kelimesinin yanında,
Tüm şarkılar anlamsız kalır.
Bizim sevgimizde kameralar kayıt cihazları yoktur.
ANILAR vardır.......
 
Katılım
21 Mar 2007
Mesajlar
123
muratla aynı sınıftayken kıraç(konserwatuarda) dalga geçerlermiş keçi şarkı sölese daha ii olur ide ..Valla ben şarkılarınıda sewmiyorum artık hele sesini hiiiç dayanamıyorum resmen.Dizi müziklerinide sewmiyorum lakin dewamlı aynı akorları kullanıp aynı şeyleri ortaya koyuyor yaratıcılık yok
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kaç gündür bu konuyu iş yerinden okuyordum ama video youtube uzantılı oldugundan ızleyemıyordum..........
şimdi izledim ve gercekten çok hoşuma gitti.....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst