Rüzgar sesini kesen kaliteli bir kask arıyorum

Katılım
28 Şub 2013
Mesajlar
34
arkadaşlar bende kask arayşı içindeyim .Er 6 n kullanıyorum ve boy 1.90 cam ? ! asla kullanmam AGV K 3 - K4 evo ve scorpion markası arasında git gellerim var scorpiondan tam emin olamadım o yüzden agv gibi . Detaylı yorum ayapabilecek arkadaş varsa yardımcı olabilir mi ?
 
Katılım
26 Haz 2015
Mesajlar
681
Rüzgar sesinİ dünya üzerinde kesmeyi başarabilen bir teknoloji arayışı sadece bizim ülkemize özgü sanırım, dünyanın en pahalı araçlarıyla bile belli süratlerden sonra rüzgarın sesi içeriye giriyor. Konfor ve güvenlik bir kaskta aranılması gereken en önemli özellik.Göreceli bir kavram ses .
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
Rüzgar sesini kesen bir teknoloji var, iyi bir kulak tıkacı :) kask bir seviyeye kadar ruzgar ve diger sesleri azaltıyor asıl çözüm kulak tıkacıdır.
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
1,748
En iyi ses yalıtımını kullandığım kasklar içinde Shoei ve Schuberth markalarında bulduğumu söyleyebilirim. Sırasıyla MT, Arai, Schuberth, Nolan ve Shoei kullandım. Performans egzostu olmasına rağmen Shoei GT-Air kaskımı uzun yolda rüzgar ve motor sesinden rahatsız olmadan kulak tıkacı olmadan kullanabiliyorum. Schuberth tiz frekansları biraz daha fazla geçiriyor diyebilirim. Kullanıcı tavsiyesi olarak aklınızın bir ucunda bulunsun.
 
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
11
En iyi ses yalıtımını kullandığım kasklar içinde Shoei ve Schuberth markalarında bulduğumu söyleyebilirim. Sırasıyla MT, Arai, Schuberth, Nolan ve Shoei kullandım. Performans egzostu olmasına rağmen Shoei GT-Air kaskımı uzun yolda rüzgar ve motor sesinden rahatsız olmadan kulak tıkacı olmadan kullanabiliyorum. Schuberth tiz frekansları biraz daha fazla geçiriyor diyebilirim. Kullanıcı tavsiyesi olarak aklınızın bir ucunda bulunsun.

Nolan 87 hakkındaki görüşünüz nedir acaba yeni çıktı sanirsan
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
1,748
Nolan 87 hakkındaki görüşünüz nedir acaba yeni çıktı sanirsan

Bir fikrim yok, çünkü kullanmadım. N64 Smart var bende. Şehiriçi kısa mesafelerde ve işe gidiş-gelişlerde kullanıyorum. Berbat bir kask. Ama içi konforlu. Muhtemelen tek iyi yanı da o. N86 kullanıyordu kardeşim. Onun da şikayetçi olduğu şeyler benimkilerle benzerdi. Ancak N87 yeni sanırım. İncelemedim de kullanmadım da. Kullanıcılarına sormanız lazım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst