- Katılım
- 28 Şub 2013
- Mesajlar
- 34
arkadaşlar bende kask arayşı içindeyim .Er 6 n kullanıyorum ve boy 1.90 cam ? ! asla kullanmam AGV K 3 - K4 evo ve scorpion markası arasında git gellerim var scorpiondan tam emin olamadım o yüzden agv gibi . Detaylı yorum ayapabilecek arkadaş varsa yardımcı olabilir mi ?