rüzgar:)eğirdir / çandır + gökkuşağı:)

Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
109
rüzgarın nereye eseceği belli olmaz :)

hpim0351zr8.jpg


hpim0352pk1.jpg


hpim0353yn4.jpg


hpim0354un8.jpg


hpim0355gw5.jpg


hpim0356jg7.jpg


hpim0357im6.jpg


hpim0358nw4.jpg


hpim0359gd6.jpg


hpim0361tf7.jpg


hpim0362xa3.jpg


hpim0363sm6.jpg


hpim0364ik8.jpg


hpim0365gp9.jpg


hpim0366vy7.jpg
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
OOoooooO resimler harika hele ki gökkuşağı olanlar...Paylaşım için tşk ederiz ayrıca motoda kan yapıyo:p
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
motordan baska resim goremedik ama güzel kareler yakalamıssın...
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
geçen gezidede bol bol motosikletin fotoğrafını yayınlamıştın valla beni tanısan mahsus yapıyorsun diyeceğim 2006 motosiklet fuarından beri beğendiğim bir motor hatta son 3 aydır bahara alsammı almasammı diye arada kaldığım bir motosiklet 250cc'lik cruiser bu kadarmı güzel dizayna sahip olur

güzel resimler teşekkürler
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
:) paylaşım için teşekkürler...

bu arada motor güzel, Allah kazadan beladan ve kem gözlerden korusun :cat:
 
Katılım
21 Kas 2006
Mesajlar
580
Resimler müthiş, gezi müthiş. Paylaştığın için teşekkürler, nice gezilere. Bayramın ve yeni yılın kutlu olsun ayrıca.
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
109
rüzgar:)

geçen gezidede bol bol motosikletin fotoğrafını yayınlamıştın valla beni tanısan mahsus yapıyorsun diyeceğim 2006 motosiklet fuarından beri beğendiğim bir motor hatta son 3 aydır bahara alsammı almasammı diye arada kaldığım bir motosiklet 250cc'lik cruiser bu kadarmı güzel dizayna sahip olur

güzel resimler teşekkürler

umarım sende biran önce istedigine kavuşursun , sonra senin fotolarıda ben

sabırsızlıkla beklerim :bounce:
 

dfa

Katılım
18 Ara 2006
Mesajlar
60
gökkusagı olan resimler bir harika keyifli geziler darısı bizlere inşallah:cat:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
244
kardeş emeğine sağlık...
Eğirdire gittim ama senin kadar keyifli değil di benim gezi... çünkü, motorsuz gitmiştim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst