rüzgar:)eğirdir / çandır + gökkuşağı:)

Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
109
rüzgarın nereye eseceği belli olmaz :)

hpim0351zr8.jpg


hpim0352pk1.jpg


hpim0353yn4.jpg


hpim0354un8.jpg


hpim0355gw5.jpg


hpim0356jg7.jpg


hpim0357im6.jpg


hpim0358nw4.jpg


hpim0359gd6.jpg


hpim0361tf7.jpg


hpim0362xa3.jpg


hpim0363sm6.jpg


hpim0364ik8.jpg


hpim0365gp9.jpg


hpim0366vy7.jpg
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
OOoooooO resimler harika hele ki gökkuşağı olanlar...Paylaşım için tşk ederiz ayrıca motoda kan yapıyo:p
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
motordan baska resim goremedik ama güzel kareler yakalamıssın...
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
geçen gezidede bol bol motosikletin fotoğrafını yayınlamıştın valla beni tanısan mahsus yapıyorsun diyeceğim 2006 motosiklet fuarından beri beğendiğim bir motor hatta son 3 aydır bahara alsammı almasammı diye arada kaldığım bir motosiklet 250cc'lik cruiser bu kadarmı güzel dizayna sahip olur

güzel resimler teşekkürler
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
:) paylaşım için teşekkürler...

bu arada motor güzel, Allah kazadan beladan ve kem gözlerden korusun :cat:
 
Katılım
21 Kas 2006
Mesajlar
580
Resimler müthiş, gezi müthiş. Paylaştığın için teşekkürler, nice gezilere. Bayramın ve yeni yılın kutlu olsun ayrıca.
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
109
rüzgar:)

geçen gezidede bol bol motosikletin fotoğrafını yayınlamıştın valla beni tanısan mahsus yapıyorsun diyeceğim 2006 motosiklet fuarından beri beğendiğim bir motor hatta son 3 aydır bahara alsammı almasammı diye arada kaldığım bir motosiklet 250cc'lik cruiser bu kadarmı güzel dizayna sahip olur

güzel resimler teşekkürler

umarım sende biran önce istedigine kavuşursun , sonra senin fotolarıda ben

sabırsızlıkla beklerim :bounce:
 

dfa

Katılım
18 Ara 2006
Mesajlar
60
gökkusagı olan resimler bir harika keyifli geziler darısı bizlere inşallah:cat:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
244
kardeş emeğine sağlık...
Eğirdire gittim ama senin kadar keyifli değil di benim gezi... çünkü, motorsuz gitmiştim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst