Rüyamda nE Gördüm..!!!

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya böyle bişey olur mu?Scooter kullanıcısıyım ve vitesli motor sürmedim tecrüben yok ve bir okadarda merakım var,Bu cooper,racing tarzlara ama hep çekinmişimdir.Bu vites olayına nası alısacam dıe...Dün gece rüyamda bunla ilgili bişe gördüm,racing tarzı motor var ve ustanın biri(iri yarı,şişmanca)bunun vitesini kalırddıo ve bunu scooter gibi vitessiz bi hale getirio,,:D :D...Bende görüom olayı hemen işte düşünüyorum,alayım şöyle normal yollu bi racing getirim yaptırım bu ustaya..

Vitessiz olmazmı bu motorlar,cooperlar..racingler

:D :p
 
Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
870
vites değiştirmek bir süre sonra refleks olacak josecm, çok kolay. Bir tane cup ile 10 dk çalışsan kavrarsın herbişeyi
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
vitesin keyfi başka...
komprasörü redline'ı herşeyi farklı...
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
max 1 haftada alısırın araba kullandıysan zorluk çekmessin aynı mantık
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben görmüştüm bizim cıbırdan biraz daha ufakçaydı ve otomatik vitesti çok şeker bişeydi hayli de fiyatlıydı ama geçmiş zaman marka model unuttum gitti :) Biraz araştırsan bulursun ama vitesli motosikleti de hiçbişeye değişmem :)
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
kac paraydı bu motosiklet ? 30.000ytl civarında bi rakam kalmış aklımda
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Yaz geldi, cam pencere açık yattın tabi. Üstünü de açtın :p
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
950
Ben görmüştüm bizim cıbırdan biraz daha ufakçaydı ve otomatik vitesti çok şeker bişeydi hayli de fiyatlıydı ama geçmiş zaman marka model unuttum gitti :) Biraz araştırsan bulursun ama vitesli motosikleti de hiçbişeye değişmem :)

Al benden de o kadar. Hem otomatik vites delikanlı motorcuyu bozar:p
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
İnanın ki daha yeni kalktım rüyamın etkisiyle bende siteye daldım hemen akşam bende koca gece Hysoung Gt250R sürdüm bastıkcada basıyodum rüyamda bile o hissi tadabildim İnsan çok mutlu oluyor.Gerçekte olmasada Test etmiş oldum :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:26 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:25 AM ----------

Bu aksam poposu açıkta kalan bir tek ben değilmişim:queen:
 
Katılım
5 Ara 2008
Mesajlar
232
Bende vites olayını çok kafama takıyordum, hatta forumdan yazılı biçimden sizlere Anlattırmaya kalkmıştım :) .. Sadece aldığım ilk 5dk içinde birkere hata yaptım şimdi pro olduk :p
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vites değiştirmek bir süre sonra refleks olacak josecm, çok kolay. Bir tane cup ile 10 dk çalışsan kavrarsın herbişeyi

Aynen scooterda frene basıyorum debriyaja alışmışız..:mrgreen:

Jose işler yok galiba..:mrgreen:
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
879
vites değiştirmek bir süre sonra refleks olacak josecm, çok kolay. Bir tane cup ile 10 dk çalışsan kavrarsın herbişeyi

bence cup ile olmaz onun alıştırması ben 3 yıldır cup kullanıyorum 5 ileri bi motora bindim mi ters atıyorum full. Ayarlıcan bi tane uag ya da agk her nese oğrencen vitesliyi :)
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
393
müdür, affına sığınarak yorumluyorum; bence bi yerlerin açıkta kalmış, bi pike falan örtsen daha güzel rüyalar görürsün :p

rüyamda ben de çok akıcı fransızca konuşuyordum, uyanınca bi iki denedim vazgeçtim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst