shule Katılım 8 Kas 2007 Mesajlar 372 27 Haz 2009 #21 kesınlıkle 2 gün.hemen alışırsın.bende öle dıyordum 2 el 2 ayak hepsının gorevı ayrı...ama bı sure sonra olay tamamen rutıne baglanıyo.acaba sımdı otomatık kullanabılırmıyım hıc denemedım vıteslıye gectıgımden berı..
kesınlıkle 2 gün.hemen alışırsın.bende öle dıyordum 2 el 2 ayak hepsının gorevı ayrı...ama bı sure sonra olay tamamen rutıne baglanıyo.acaba sımdı otomatık kullanabılırmıyım hıc denemedım vıteslıye gectıgımden berı..