Rüyalarım gerçek oldu en sonunda aldım !!!

Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
594
hayırlı ugurlu olsun allah kazasız belasız kullanmak nasıp etsın bıde ben su r1 alabılsem
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
57
kazasız belasız bin abicim hayırlı uğurlu olsun inş benimde rüyalarım gerçek olcak
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullan. :rendeer:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
hayırlı olsun kazasız belasız kullanırsın inşallah. umarım herkez gönlündeki aslana bi gün kavuşur. :) iyi sürüşler
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız bol km'ler. Allah bizede nasip eder inşallah...
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Hayırlı olsun 600rr ın paşam...:rendeer:

Güle güle tekere gelesin...
Makinanın kıymetini bil....:wiinkk:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
417
Çok sağolun arkadaşlar ya kaskoyu bende düşündümde 3000 ytlden başlıyor dedi eleman kaldım öle. Evet çok önemli ama nevar ne yok verdim motora artık kendi imkanlarım ve dikkatle idare edicem bir süre.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kanka hayırlı olsun sanki kuyruğu biraz eğri gibi geldi..

ALLAH kaza bela vermesin iyi günlerde kullanırsın

adak, sadaka, nazar boncuğu vs
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
94
güzel makina :cat:

hayırlı olsuuuun.:mrgreen::mrgreen:

güle güle, geze geze kullan..

ALLAH bize de nasip etsin.:)
 
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
379
:queen:hayırlı olsun fazla gule gule kulanma karnın agrır bazen de somurtarak kullan
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Kasko olayını magmaMustafa'nın motorunu uygun fiyatlı kaskosu vardı hatırladığım kadarıyla..Hatta ayenin yakasına yapış o halleder..Şartlarını öğrenirsin aye'den...Yanılmıyorsa %20'sini kaza başına kendi cebinden veriyorsun...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst