Rüyalarım gerçek oldu en sonunda aldım !!!

Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
417
Evet arkadaşlar iki aylık bir arama çalışmasının sonucunda ensonunda rüyalarımdaki kızıma kavuştum. Son karar Honda CBR 600 RR. Dün teslim aldım. Resim koymayı bi çözersem ilk resimlerimi sizinle paylaşacağım. Dilerim herkes bir gün gönlünde yatana sahip olur ve bu mutluluğu yaşar.

Şu motosikleti kısmında değiştiriyim artık :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ay ay ay hemen de değişmiş bilgiler :mrgreen: Fotoğrafları da bekliyoruz :cat: Hayırlı uğurlu olsun. Allah tekerinizi düz bastırsın :rendeer:
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
hayırlı olsun..!!!darısı başımıza:) resim yükleme konusuna gelince------->www.imageshack.us

Adresine gidiyoruz.





Daha sonra "Gözat" a tıklayacağız. Açılan pencereden göndermek istediğimiz resmi seçeceğiz.




Daha sonra "resize image?" yazan yerin solundaki kutucuğa tıklayıp "640 x 480" i seçiyoruz. Ve "host it" e basıyoruz.




Bastıktan sonra sürenin dolmasını bekliyoruz.





Açılan pencerede "Hotlink for forums (1)" yazan yerin solundaki linki olduğu gibi kopyalıyor ve mesaj yazdığımız yere olduğu gibi yapıştırıyoruz.







Kolay gelsin....
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla hayırlı olsun nediyim cok saglam makina kazasız belasız bin inşallah bir arada gelde bi tur attır 600rra bidik diyelim havamız olsun:mrgreen:
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
233
ALLAH cc kaza bela vermesin güle güle bin
resimleri bekliyoruz ,ayrıca kaça malolduğunu filanda yazarsan seviniriz
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anam anam hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanırsın inş.
motor hakkında bilgi versen sıfır mı 2. el mi ne renkkaca aldın 2. else modelii nee anlat anlat seni bekliyorus:)
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
işte bir motorize daha cıbır600 güle güle kullan arkadaşım allah kaza bela vermesin darısıda olmayan kardeşlerimize inşallah hadi bakem resimlerinide görelim
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela vermesin.

Rüyaların gerçekleşmişi ne güzel. (darısı hala rüyalar görenlere :))
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
176
Hayırlı olsun güle güle kullan.Forumda hergün defalarca Allah 'tan motor istiyoruz başkalarınında olsun diyoruz.Binlerce insanın aynı şeyi istediğini Allah'ımda duyuyuorsa mutlaka birşeyler olacak demektir :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst