runner + 2000 ytl para takası

Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
çok acil para lazımmış ondan satıyomuş...sana nasıl üstüne para verip takas yapacak bilmiyorum:silent:

bu arada motor hoşuma gitmedi hiç, bence yanaşma :farao:
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
583
bencede yanaşma motor çok km yapmış yani arza çıkarmaya her an meyilli gibi duruyo haberin olsun usta!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
10
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iki zamanlı 2001 model 22000 binde bence girilmez o motora okan
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
bende arıyorum satıcam motoru scooter artı 2500 para lazım suzukı our honda beat olur fark etmez temız ıtalyanda olur
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
kardşe bencede boyalı ve gereksiz bi alışveriş olur. Motor pek toplu gözükmüyor..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst