rumeli hisarındaydık

Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
404
foto422.jpg
ben innovacı
foto421.jpg

zafer61 zafer
foto420j.jpg

foto419m.jpg

foto418.jpg

foto417.jpg

foto415.jpg

foto414.jpg

foto413h.jpg

foto412v.jpg

foto411n.jpg

foto410.jpg

foto408.jpg

foto407b.jpg

foto406s.jpg

foto405.jpg

foto404.jpg

foto403.jpg

foto402g.jpg

foto401.jpg

foto400.jpg

foto398.jpg

foto397.jpg

foto396a.jpg

sevgili dostum zafere bu güzel gün için teşekkür ediyorum:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Birer fotoda motorlarla birlikte alaydınız yahu
Valla artiz mektebi ilanları gibi olmuş
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Ben hergün oralardayım kalkıpta konu açıyormuyum .:p
Keşke Emirgan korusunda da bir uğrasaydınız en güzel döneminde şu anda. Lale bayramı yarışması felan derken heryer rengarek.
Not: pazar günelri buralara sakın olaki araba ile gelmeyin.Araçla gelenler yüzünden motorumla trafikte kalıyorum :)
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
404
Birer fotoda motorlarla birlikte alaydınız yahu
Valla artiz mektebi ilanları gibi olmuş
haklısın da fotoğraf çekmeye hisarın içinde başladık bi sonraki gezide inş ilk motorumuzu çekeriz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:30 ----------

Ben hergün oralardayım kalkıpta konu açıyormuyum .:p
Keşke Emirgan korusunda da bir uğrasaydınız en güzel döneminde şu anda. Lale bayramı yarışması felan derken heryer rengarek.
Not: pazar günelri buralara sakın olaki araba ile gelmeyin.Araçla gelenler yüzünden motorumla trafikte kalıyorum :)
zafer 61 nöbete gideceti bu yüzden vakit kısıtlıydı emirgana bu hafta sonu uğrayacam istersen buluşabiliriz eyüpcüm:)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Olabilir. Ama arabayı pazara götürebilirim .Şuanda belli değil. duruma göre haberleşiriz. Bir gurup yapıp azcıkta yol yaptıkmı mis gibi olur.
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
gidin bakalım gidin , alacağınız olsun :)

nice keyifli gezilere ...
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Murat kardeşim, güzel kareler :cat:çekmişsiniz, Zafer'e de selam olsun. ::asker::
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
Aaahh... Ah... Özlemişim o manzarayı:(

Eyvallah, ayağınıza sağlık.
 
Katılım
21 Eyl 2010
Mesajlar
139
Herkese yorumları için teşekkürler. 2.5 yıldır anadolu hisarında çalışıyorum 15 yıldır istanbuldayım hiç Rumeli hisarına gitme fırsatım olmamıştı innovacı abiminde katkılarıyla mini bir gezi yapalım dedik motosiklet resimleri koymayı düşünemedik hisarın o eşsiz güzelliğini görünce.Mutlaka gidip görmenizi tavsiye ederim 1 mayıs pazar günü işçi bayramını mini bir geziyle kutlamak isteyen arkadaşlara bir tavsiyem var ben ve İnnovacı abim Karaburuna kadar gidip gelmeyi planlıyoruz (Kemerburgaz, Göktürk köyü, Işıklar köyü, Karaburun) dahil olmak isteyen motosiklet sevdalılarını bekliyoruz buluşma yerini innovacı abim bildirecek herkese saygılar sevgiler.
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Herkese yorumları için teşekkürler. 2.5 yıldır anadolu hisarında çalışıyorum 15 yıldır istanbuldayım hiç Rumeli hisarına gitme fırsatım olmamıştı innovacı abiminde katkılarıyla mini bir gezi yapalım dedik motosiklet resimleri koymayı düşünemedik hisarın o eşsiz güzelliğini görünce.Mutlaka gidip görmenizi tavsiye ederim 1 mayıs pazar günü işçi bayramını mini bir geziyle kutlamak isteyen arkadaşlara bir tavsiyem var ben ve İnnovacı abim Karaburuna kadar gidip gelmeyi planlıyoruz. (Kemerburgaz, Göktürk köyü, Işıklar köyü, Karaburun) dahil olmak isteyen motosiklet sevdalılarını bekliyoruz buluşma yerini innovacı abim bildirecek herkese saygılar sevgiler.

Pazar günü; inşallah hava durumu, motosiklet kullanımı için elverişli olur.
Karaburun güzel bir tercih..:cat:

[URL=http://www.yukleresim.com/] Yukleresim.com[/URL]
 
Katılım
21 Eyl 2010
Mesajlar
139
Havanın güzel olması ve güzel kalpli insanların katılması dileğiyle saygılar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst