- Katılım
- 13 Nis 2010
- Mesajlar
- 5,448
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar 07.02.2011 tarihinde aldığım motosikletimin ruhsatı hala gelmedi?acaba postada bir sıkıntımı oluştu, bunu nerden öğrenebilirim?
geçici ruhsat kağıdımın geçerlilik süresi 09.03.2011 de bitiyo :silent:
Normal şartlarda 15gün sonra posta ile adrese yollanılması gerekmiyomuydu?
geçici ruhsat kağıdımın geçerlilik süresi 09.03.2011 de bitiyo :silent:
Normal şartlarda 15gün sonra posta ile adrese yollanılması gerekmiyomuydu?