- Katılım
- 21 Haz 2011
- Mesajlar
- 162
- Konu Yazar
- #1
Merhaba abiler ablalar kardeşler . Öncelikle herkesin KANDİLİNİ kutluyorum .allah nicelerini göstersin İNŞAALLAH. başlıktata dedigim gibi arabanın ruhsatda bulunan muayene kagıdını kaybetdik . bunu bize ne gibi sorunlar cıkartır ? tekrardan cıkarta bilirmiyiz maliyeti yüksekmidir .yardım edin mt ailesi .