ruhsatdan aracın muayene kağıdı kayboldu yardım . . .

Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
Merhaba abiler ablalar kardeşler . Öncelikle herkesin KANDİLİNİ kutluyorum .allah nicelerini göstersin İNŞAALLAH. başlıktata dedigim gibi arabanın ruhsatda bulunan muayene kagıdını kaybetdik . bunu bize ne gibi sorunlar cıkartır ? tekrardan cıkarta bilirmiyiz maliyeti yüksekmidir .yardım edin mt ailesi .
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
muayenenin olduğu sayfayımı kaybettin? yoksa Tuvturkun verdiği kağıdımı??

Tuv kağıdını kaybettiysen bişey olmaz,olsada olmaz,olmasada...

ama trafik belgesini kaybettiysen o zaman yeniden çıkartman gerekli...
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
muaynenin yazılı oldugu sayfa gitdi hocam ya . trafik tescile gidip direk cıkarta bilirmiyim yoksa tekrar bi muayene mevzusu olacakmı :S
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Bende kaybetmiştim :)) Yeniden muayne ( muayenede çalıntı araç muamelesi yapılıyor ve çok derin inceleniyor )
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
Hocam şimdi karakoldan geliyorum bi soruyum dedim . trafiktescile 90 tl verirsen kaıgıdını alırsın diyolar .
Abi aracın herseyini net üzerinden görüyolarda muayenesini görmüyorlarmı bidaha kım sokacak muayeneye .
eger dedigin gibiyse nerden baksan 350 400 tl yi bulur :S
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
saçmalık,plaka üzerinde zaten muayeneye girdiğine dair sticker yapıştırıyorlar,sorana onu gösterirsin...
bu arada bende eski diye yeni yapılanı atmışım,bidahaki ay muayenem var direk götüreceğim.sonuçta muayenede eskiyi sormuyorlar diye hatırlıyorum...
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
inş sormuyorlardır hocam .:) seninde işin iş yoksa . :)) şimdi trafik tescilde bi bayanla konustum . polis abiler sıkıntı cıkarta bilir uygun bizamanda gelip cıkartın diyor .
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
devlet tezgahı kurmuş bişe olsada kaptırsam diye bekliyor zaten
lan allahsız kimliğin kayboldu ceza 60 küsür liraydı galiba
ben bilerekmi kaybediyorum kimliğimi bu neyin cezası
ama geldiğimde değiştirmek istediğimde 5 liraya değiştiriyorsunuzya
ne diyeyim sıkıntı çıkmaz ucuz yollu bitirirsin inş.
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
aynen öyle gecen sene kardeşim kimligine 80 tl ceza ödedik . sen az vermişsin yine
hayırlısı bakalım .
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
kimlik demeyin uleyn...2 ay önce hem kimlik hem ehliyet çıkardım hala acısı içimde :sunny:
ayrıca muayene kağıdı ile trafik tescil'in ne alakası var çözemedim.yeni alınacaksa bence tuv'e gidersin orası verir.tuv trafiğemi gönderiyorki muayene belgelerini?hadi öyle diyelim neden taşıyoruz o zaman?madem ellerinde var sisteme girip plakadan görürler...
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
198
Öncelikle Muayeneyı yaptırdıgınız istasyona gidip orda tesbite gireceksiniz muayene veya herhangi bir ücret ödemeyeceksiniz aracınızın motor ve saşe numarasını kontrol edecekler ve sıze daha once verılen fennı muayene raporunun bir örneğini onaylı olarak verecekler bununla birlikte şöforler cemıyetınden 2 adet ek1 formu doldurtup trafık tescıle gıdeceksınız ve yenı trafık belgenızı 89,90 tl odeyerek teslım alacaksınız.

Şeyet bunu yapmazda trfaık kontrolune yakalnırsanız 166 tl ceza ıle bırlıkte bu eksık gıderılınceye kadar aracınız da trafıkden men edılır
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
özcanaykul naptın sen pskolojikmen coktum şuan . aracı aldımda muayene yapılıydı arac 38 bilaka ankaradayım ben allah bilir nerde yapıldı muayenesi ben böyle işin . . .
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
198
o problem değil bulundugunuz yerdekı tuvturk de tespit için yardımcı olacaktır. problem edilecek sey değil her ay sizin gibi durumda olan en az 2 kısı cıkıyor toplamda yarım saatlık iş gözünüzde buyutmeyın sadece dediğim yolu izleyin ne kadar basit oldugunu goreceksınız fakat trafıge yakalanmayın özellıkle jandarma trafıge :)
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
valla araba yarın 4 tekeri patlakta olsa candostumuzun dügününe gidecek ankara mamak belediyenin karşısına. yarın geceyi atlatalım bidaha garajdan cıkartmıcam . 1 ayı geckin bu halde suruyoruz bir ay önce kayboldugunu ögrendik . daha dogrusu hayatımda hic cevirmeye girmedim . bi gece daha girmeyelim yeter .
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
benge tüv'ün vermiş olduğu belge çok önemli değil.çünkü hem ruhsat'ın arkasında muayene yapıldığını gösteren imza,kaşe ve tarih var.hemde plakada sticker var.ben dün tüv müşteri hizmetlerini aradım muayene istasyonuna gidip çıkartabilirsiniz dedi.para verileceğine dair bişey söylemedi,zaten para almalarıda saçmalık olur bi rapor için.yani içiniz rahat olsun ruhsat'da zaten muayene olduğu yazıyor...
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
benge tüv'ün vermiş olduğu belge çok önemli değil.çünkü hem ruhsat'ın arkasında muayene yapıldığını gösteren imza,kaşe ve tarih var.hemde plakada sticker var.ben dün tüv müşteri hizmetlerini aradım muayene istasyonuna gidip çıkartabilirsiniz dedi.para verileceğine dair bişey söylemedi,zaten para almalarıda saçmalık olur bi rapor için.yani içiniz rahat olsun ruhsat'da zaten muayene olduğu yazıyor...

hocam hanı ruhsatda 2 tene cift sayfa kagıt varya bende ondan bitane var ikicisi kayıp onun sonunda aracın muayene tarihi kaşe vs vs vardı . herneyse öyle yada böyle cıkacak cekecez cezamızı . . .
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
trafik belgesi kayıp anladığım kadarıyla (tescil belgesi de elinizde)
aklıma gelen iki seçenek war...
normal şartlar altında trafik teki polis amcalar bilgisayar denen nimetten aracın hertürlü bilgisine ulaşabilir ki muayenesi plup olmadığını da bilrler..
en son 80 lira civarı idi verdiğiniz takdirde trafik belgesini son muayane geçerlilik tarihi üzerinde yazılı olarak vermeleri gereki....1.şık
eğer wermezler ise bi tuw turk isstasyonuna gidip son muayene tarihinin de üzerinde bulunduğu bir belge alabilirsiniz ve o belge ile de trafikte yeni trafik belgenizi
çıkartabilirsiniz............2.şık
ama dikkat edin coplu polis amcalar karşılamasınlar...........:queen:
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
trafik belgesi kayıp anladığım kadarıyla (tescil belgesi de elinizde)
aklıma gelen iki seçenek war...
normal şartlar altında trafik teki polis amcalar bilgisayar denen nimetten aracın hertürlü bilgisine ulaşabilir ki muayenesi plup olmadığını da bilrler..
en son 80 lira civarı idi verdiğiniz takdirde trafik belgesini son muayane geçerlilik tarihi üzerinde yazılı olarak vermeleri gereki....1.şık
eğer wermezler ise bi tuw turk isstasyonuna gidip son muayene tarihinin de üzerinde bulunduğu bir belge alabilirsiniz ve o belge ile de trafikte yeni trafik belgenizi
çıkartabilirsiniz............2.şık
ama dikkat edin coplu polis amcalar karşılamasınlar...........:queen:



yook yürüyerek gidecem heryere copa alerjim var :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst