Ruhsat yaşı

THX

Katılım
11 Eki 2010
Mesajlar
6
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
18 i doldurmayan biri aracın ruhsatını üstüne alabilirmi ?
birde 0 arac alırken faturayı üstüne kesecek kişinin reşit olması gerekiyormu ?
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
449
ruhsatta senin adın olur ustune alabilirsin 16 yasından buyuksen fakat babanın noterde değişik bi işlem yapması gerek tam hatırlamıyorum ama vekalet mi ne.
 

THX

Katılım
11 Eki 2010
Mesajlar
6
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler bide bayii den motor alırken ruhsat cıkartmak zorundamıyız yoksa kendimiz daha sonra o işi halledebilirmiyiz.
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
114
bayiden faturayla teslim alıyosun ruhsatı ne zaman istersen o zmn çıkart o sana kalmış birşey
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
Merhaba arkadaşlar.

Benim yaşım: 17 doldu 18 in içindeyim. A2 ehliyetim var.

Bir iki hafta içerisinde motosiklet alacağım ama devir işlemleri ve ruhsat işlemleri hakkında birşey bilmiyorum. Diğer sitelerde okudum ama saçma sapan şeyler yazıyor.

Sizden ricam bana bu konuda bilgi verirmisiniz? Özellikle yaşımdan dolayı üzerime alamama gibi bir olay olurmu?

Teşekkürler

Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/sik...emleri-hakkinda-her-sey-20.html#ixzz1E2PReQVK
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst