Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
ruhsatta senin adın olur ustune alabilirsin 16 yasından buyuksen fakat babanın noterde değişik bi işlem yapması gerek tam hatırlamıyorum ama vekalet mi ne.
Benim yaşım: 17 doldu 18 in içindeyim. A2 ehliyetim var.
Bir iki hafta içerisinde motosiklet alacağım ama devir işlemleri ve ruhsat işlemleri hakkında birşey bilmiyorum. Diğer sitelerde okudum ama saçma sapan şeyler yazıyor.
Sizden ricam bana bu konuda bilgi verirmisiniz? Özellikle yaşımdan dolayı üzerime alamama gibi bir olay olurmu?