bssturbin RS 250 yi satmayı düşünüyormusun?
stlerin bindiğin hyosungdan kalite olarak farkı yok. motor olarak karbüratör yerine enjeksiyon koyulmuş bütün markalarda yeni modellerde olduğu gibi.birde devri kesici var.onun dışında bir fark yok.yok acıkcası ürettiğini düşünmüyorum.Her ne kadar bu konuda cok bilgim olmasada.Yazımda da belli olduğu üzere sadece el attığını düşünürsek dedim.Ne kadar el attığını bilmiyorum ,bu konu da da bilgilerini bizimle paylaşırsan bir gtr kullanıcısı olarak memnun kalırım.