RS 125 -R125 -CBR 250 -GT250 R Bİ BAKARMISINIZ

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
gt250 naked kullanan birisisin ve kanuninin motor ürettiğini sanıyosun? başka bişey demiyorum yani..
 
Katılım
12 Mar 2011
Mesajlar
15
yok acıkcası ürettiğini düşünmüyorum.Her ne kadar bu konuda cok bilgim olmasada.Yazımda da belli olduğu üzere sadece el attığını düşünürsek dedim.Ne kadar el attığını bilmiyorum ,bu konu da da bilgilerini bizimle paylaşırsan bir gtr kullanıcısı olarak memnun kalırım.
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
bssturbin RS 250 yi satmayı düşünüyormusun?

Evet zaten satıyorum sahibinden de ilanı var.Niye satıyosun diye sormadan ben söyliyeyim, haftada bir iki gün biniyorum işe gidip gelirken birde boyum uzun olduğundan (1.88) ss tipi motor beni çok yoruyor bazen bir gün bindikten sonra bile belim sırtım tutuluyor.Tarz değişikliği istediğim içinde satıyorum sukutırla takasta yazmıştım ilana.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
yok acıkcası ürettiğini düşünmüyorum.Her ne kadar bu konuda cok bilgim olmasada.Yazımda da belli olduğu üzere sadece el attığını düşünürsek dedim.Ne kadar el attığını bilmiyorum ,bu konu da da bilgilerini bizimle paylaşırsan bir gtr kullanıcısı olarak memnun kalırım.
stlerin bindiğin hyosungdan kalite olarak farkı yok. motor olarak karbüratör yerine enjeksiyon koyulmuş bütün markalarda yeni modellerde olduğu gibi.birde devri kesici var.onun dışında bir fark yok.
ama aerodinamik farkından dolayı ivmelenme ve son hız R modellerde hissedilir derecede farklıdır.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst