RS 125 -R125 -CBR 250 -GT250 R Bİ BAKARMISINIZ

Katılım
12 Mar 2011
Mesajlar
15
Slm arkadaşlar.Motorsiklet hayatıma 9 ay önce 0km bir cbr 125 alarak başladım çok geçmeden kesmemye ve tipi hoşuma gitmemeye başladı:p açıkçası altımda küçücük kalıyordu.Dedim ki ben bunu satayım yerine daha büyük,kalıplı ve daha atak bir motor alayım ama 6000 tl yi geçmesin:sunny: aradan 3 gün geçmeden satıp,aklımda cok fazla soru işareti bulunan gt 250 naked aldım(Hyosung)Kullandığım 6000 km boyuunca 21000 km ye gelmesine rağmen aklımda hiç bir soru işareti bırakmayan :cat:ve bu kadar menun olduğum motorumu racing tipine ola ilgimi farkettiğim için bu aralar satmatayım:cherry::king:.Bayramdan sonra da nasipse 2.el bir motosiklet almayı düşünüyorum.İşte bu kısımda siz değerli forum üyelerimizin nacizane fikirlerine ihtiyaç duymaktayım.:)

Binmek istediğim motor racing kasa bir motor.Çok hız yapması benim için açıkçası çok önemli değil gerçi 250 den sonra abartı bi düşüş olmasını da istemiyorum.bir kaç motor arasında git gel yaşıyorum:sunny:.Eğer Hyosng a kanuni el atmamış olsa hiç düşünmez gider bi gt250r alırdım.O yüzden gt250 r I biraz kafamdan silmiş gibiyim.cbr 250 motorunu hem fuarda hemde bu yazıyı yazmadan 1 saat önce istanbul park da inceledim ama ne yazık ki tipi hoşuma gitmiyor:farao: bu motorun , eski kasa cbr 125 in farlarını neden koymamışlar diyesim geliyor.Geriye yine yazımı yazmadan önce istanbul parkta incelediğim rs 125 ve r 125 kalıyor:thumleft:.rs 125 e verilen parayı hak ediyormu:silent:?Gerçi tasarım harikası ve üzerinde yazan aprilia yazısı beni mest etti ayrıca 125cc olmasına ragmen hic banamısın demeden 250 lik ninjayla kapışabilir.Ama teknik konuda servis konusunda nasıl bilemiyorm.Veya r125 .?yazıyı da çok uzattığımı farkettim:cherry:.Nasıl bir motor aradığımı az çok anlamışsınızdır.Hızdan çok kasaya önem veriyorum acıkcası ,orjinallik çok önemli.:bounce:

Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda.Yardımcı olursanız sevinirim.:)
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
114
Honda nsr 125 i düşündünmü hiç ? 1 den 2 ye 2 den 3 e geçerken gazı fazla verirsen arkayı gezdirmeye başlayan bir motor türkiyede sadece 2 tane var düşünürsen satabilirim sana aynı rs 125 deki sistem motor saat gibi hiç bir sıkıntısı yok özelliklerini saymama gerek yok seçeneklerinde rs 125 olduğu için ben aldığım zaman hiç tahmin etmiyordm böylesine bir performans sergileyeceğini ama beni mest etti açıkçası
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
RS125 verilen parayı hak eder mi o sana kalmış ama yakıt olarak ortalama bir otomobil kadar tüketebiliyor bilgin olsun.
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
114
rs 125 in verilen parayı hakediyormu orası tartışılabilir bi konu ama yaktığı benzinin o hacme göre verdiği hakkı gücü ise tartışılmaz bi konu..
 
Katılım
12 Mar 2011
Mesajlar
15
Votkalı kardeş motorun güzel bir motor fakat araığım motor değil teşekkürler:thumright.
Çok yaktığını biliyorum fakat ne kadar çok yani spesifik olarak örnek verildiğinde bu kaç olur.
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
114
kardeşim normal kullanırsan 150-200 arası yakar ama motorum exup 'u açıcak kadar yani sürekli 7000+ devirde kullanırsam iki katını bile geçiyor 350-400 den bile fazla yakıyor bazen ama verdiği o haz yüzünden benzini bile düşünmüyorum :) motoru tanıyan bilen insanlar sayılı o yüzden görenler hayret ediyor arkadaşta var cbr 250 kalkışta bi 3 saniye geçiyor beni motor devirini yiyene kadar ondan sonra exup açıldımmı sinek gibi zızzz diye geçiyorm yanında duman kokluyor :)
 
Katılım
12 Mar 2011
Mesajlar
15
peki nsr için söyledikleriniz rs 125 için de mi geçerli
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
114
rs 125 için eksi kasaları için konuşuyorum yenilerini pek bilmiyorum çünki onlarda bide egsoz sistemi var galiba exupun dışında belli devirden sonra exup la beraber egsozun silindire bağlantı yerinde bir kelebek açılıyor ve motor atağa geçiyor o yüzden biraz daha fazla yakar gibi geliyor bana ama bu zevki bir kere tatsan yaktığını gözün görmez bile he ne olur bi 4 zamanlı motora biniyomuş gibi hergün binmezsinde 3 günde bir binersin..
 
Katılım
12 Mar 2011
Mesajlar
15
Yalnız forumda biraz daha araştırma yaptım rs 125 hakkında ve şunu gördüm.Motoru herkes seviyor herkes onaylıyor fakat bu 2 zamanlı muhabbetinden dolayı biraz tedirginlik var
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
Slm arkadaşlar.Motorsiklet hayatıma 9 ay önce 0km bir cbr 125 alarak başladım çok geçmeden kesmemye ve tipi hoşuma gitmemeye başladı:p açıkçası altımda küçücük kalıyordu.Dedim ki ben bunu satayım yerine daha büyük,kalıplı ve daha atak bir motor alayım ama 6000 tl yi geçmesin:sunny: aradan 3 gün geçmeden satıp,aklımda cok fazla soru işareti bulunan gt 250 naked aldım(Hyosung)Kullandığım 6000 km boyuunca 21000 km ye gelmesine rağmen aklımda hiç bir soru işareti bırakmayan :cat:ve bu kadar menun olduğum motorumu racing tipine ola ilgimi farkettiğim için bu aralar satmatayım:cherry::king:.Bayramdan sonra da nasipse 2.el bir motosiklet almayı düşünüyorum.İşte bu kısımda siz değerli forum üyelerimizin nacizane fikirlerine ihtiyaç duymaktayım.:)

Binmek istediğim motor racing kasa bir motor.Çok hız yapması benim için açıkçası çok önemli değil gerçi 250 den sonra abartı bi düşüş olmasını da istemiyorum.bir kaç motor arasında git gel yaşıyorum:sunny:.Eğer Hyosng a kanuni el atmamış olsa hiç düşünmez gider bi gt250r alırdım.O yüzden gt250 r I biraz kafamdan silmiş gibiyim.cbr 250 motorunu hem fuarda hemde bu yazıyı yazmadan 1 saat önce istanbul park da inceledim ama ne yazık ki tipi hoşuma gitmiyor:farao: bu motorun , eski kasa cbr 125 in farlarını neden koymamışlar diyesim geliyor.Geriye yine yazımı yazmadan önce istanbul parkta incelediğim rs 125 ve r 125 kalıyor:thumleft:.rs 125 e verilen parayı hak ediyormu:silent:?Gerçi tasarım harikası ve üzerinde yazan aprilia yazısı beni mest etti ayrıca 125cc olmasına ragmen hic banamısın demeden 250 lik ninjayla kapışabilir.Ama teknik konuda servis konusunda nasıl bilemiyorm.Veya r125 .?yazıyı da çok uzattığımı farkettim:cherry:.Nasıl bir motor aradığımı az çok anlamışsınızdır.Hızdan çok kasaya önem veriyorum acıkcası ,orjinallik çok önemli.:bounce:

Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda.Yardımcı olursanız sevinirim.:)


Şu bahsettiğin modeller arasında sana uygun motor yok gibi, 250 hyosungda kullanmışsın cbr 125 de, yamaha yzf 125 R da cbr 125 gibi bişey, 250 ninjayıda beğenmezsen ki 250lik hyosungla aynı ayarda sayılır 250 lik çift silindir 4 zamanlı, sana bir video linki vereyim onu seyret (bana ait değil video) belki aprilianın yanına yaklaşıp ona sevgi besleyebilirsin :)

http://www.youtube.com/watch?v=5UPFSI30vSw

---------- Post added at 19:40 ---------- Previous post was at 19:37 ----------

rs 125 için eksi kasaları için konuşuyorum yenilerini pek bilmiyorum çünki onlarda bide egsoz sistemi var galiba exupun dışında belli devirden sonra exup la beraber egsozun silindire bağlantı yerinde bir kelebek açılıyor ve motor atağa geçiyor o yüzden biraz daha fazla yakar gibi geliyor bana ama bu zevki bir kere tatsan yaktığını gözün görmez bile he ne olur bi 4 zamanlı motora biniyomuş gibi hergün binmezsinde 3 günde bir binersin..

Exup başka birşey egzost manifold çıkışında arada olur, honda nsr,aprilia rs vs tipte olanlarınkinin ismi güç valfi (power valve) manifoldda değil bloğun çıkış-egzost portundadır, 125 lik kros motorlardada var bazılarında (yamaha dt 125 r gibi)

Rs de güç valfi var eskiler 34 beygir yeniler 28 beygir.28 beygir olanlarınıda 34 beygir yapabiliyorsun birkaç değişiklikle.
 
Katılım
12 Mar 2011
Mesajlar
15
zaten bu motorlar arasında gönlüm aprilia taraftarı.:cat:Gerçekten son bi kaç günde aprilia yı çok incelememiş olsam direk aprilia rs 125 alırım.Fakat ince bi nokta var ki o da şudur,2.el rs125 motorlar başlangıç motoru değil bence keyifle binilecek tarz motor.Ama ikinici el ilanlara baktığımda gördüğüm şu 10.000 km yi gecmemiş hatta 3000 ,4000 km de ilanlar var.2009 model fln.Hatta şunu bile gördüm ; x kişisi mayıs 2011 de rs 125 alıyor 3600 km de ve şu an sahibinden de satılık ilanına koyuyor 3800 km de.hadi km ile oynamıştır diyelim kaç bin km yapabilir 3 ayda.Bahsettiğim olayda x kişsini tanmıoyrum sadece sahibinden.com ve motosiklet.net deki ilanları ve konuları araştırma sonucunda ortaya çıktı.Bu motor bu kadar seri ve kasası da tasarım ödüllü olmasına rağmen neden hiç elde tutulmuyor ,en azından bi 5000 km?
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
280
zaten bu motorlar arasında gönlüm aprilia taraftarı.:cat:Gerçekten son bi kaç günde aprilia yı çok incelememiş olsam direk aprilia rs 125 alırım.Fakat ince bi nokta var ki o da şudur,2.el rs125 motorlar başlangıç motoru değil bence keyifle binilecek tarz motor.Ama ikinici el ilanlara baktığımda gördüğüm şu 10.000 km yi gecmemiş hatta 3000 ,4000 km de ilanlar var.2009 model fln.Hatta şunu bile gördüm ; x kişisi mayıs 2011 de rs 125 alıyor 3600 km de ve şu an sahibinden de satılık ilanına koyuyor 3800 km de.hadi km ile oynamıştır diyelim kaç bin km yapabilir 3 ayda.Bahsettiğim olayda x kişsini tanmıoyrum sadece sahibinden.com ve motosiklet.net deki ilanları ve konuları araştırma sonucunda ortaya çıktı.Bu motor bu kadar seri ve kasası da tasarım ödüllü olmasına rağmen neden hiç elde tutulmuyor ,en azından bi 5000 km?
Zaten Aprilla rs 125 in motor ömrü 30 000 civarı diye biliyorum çünkü çok yüksek devirlerde çalışan bir makina olduğundan
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
zaten bu motorlar arasında gönlüm aprilia taraftarı.:cat:Gerçekten son bi kaç günde aprilia yı çok incelememiş olsam direk aprilia rs 125 alırım.Fakat ince bi nokta var ki o da şudur,2.el rs125 motorlar başlangıç motoru değil bence keyifle binilecek tarz motor.Ama ikinici el ilanlara baktığımda gördüğüm şu 10.000 km yi gecmemiş hatta 3000 ,4000 km de ilanlar var.2009 model fln.Hatta şunu bile gördüm ; x kişisi mayıs 2011 de rs 125 alıyor 3600 km de ve şu an sahibinden de satılık ilanına koyuyor 3800 km de.hadi km ile oynamıştır diyelim kaç bin km yapabilir 3 ayda.Bahsettiğim olayda x kişsini tanmıoyrum sadece sahibinden.com ve motosiklet.net deki ilanları ve konuları araştırma sonucunda ortaya çıktı.Bu motor bu kadar seri ve kasası da tasarım ödüllü olmasına rağmen neden hiç elde tutulmuyor ,en azından bi 5000 km?

Şöyle yorumlanabilir alan kişi motor büyültmek istiyodur (gaza geldi kesmedi makine) , arasıra zevk için kullanıyordur, paraya ihtiyacı vardır,bir zevkle almıştır kullanmıyordur, zevkini almıştır , birde sana yüksek km lisi denk gelmemiş ilanlarda 16.000 km de olanda var bir tane?Eski modeller zaten yüksek km de ve motorları tekrar yapılmıştır sanırım zaten yazar satan ne yaptırdıysa.

Motora binecek adam her türlü biner yaz kış vs.Sahibinden.com.'u baz alıyorsan onun iki katı piyasada motor vardır bilinen bilinmeyen, yani motorun tutulup tutulmamasını o ilanlardan kıyaslayamazsın.İngilterede ve farklı yerlerde pist kullanıcıları tarafından ve yarışanlar tarafından çok seçilen beğenilen modeldir.Derbi markada 125 lik SS motor var onada bakabilirsin.
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende kapışıyorum ninjayla 175 den sonra tıkanıyor benim motor ama kalkış falan alıyorum yani başabaş gibi
 
Katılım
12 Mar 2011
Mesajlar
15
Aslında tabi , İtalyada fln yaşayanlar için beğenirsen düşünmeden alabilceğin bir motor heralde.Motoruna gözü gibi bakan biri olarak ben türkiye de ve günümüz şartlarında bu sene bu motoru almak istersem eğer her ne kadar kaliteli olursa olsun sıkıntı çıkarıyorsa ve 100 km de 5 litreden fazla yakıyorsa almak biraz biraz mantıksızlık olmazmı
 
Katılım
13 Mar 2010
Mesajlar
485
RS125'in o parayı hak edip etmediğini tartışmak bence çok gereksiz.

Eski kasası ayrı bir canavardır. Gözünüz yemiyorsa bulaşmayın derim. Yanlış hatırlamıyorsam 34 mm Dell'orto karbüratör vardı üstünde, benzini de içer yani.
Alabiliyorsanız yeni kasasını düşünmeden alın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst