- Katılım
- 14 Haz 2006
- Mesajlar
- 8,146
ELINT
Süpriz olsun...![]()
ErTech al şu motoru artık. Milli bir sorun haline geldi.
Sadece firmasını söyle modelini tahmin edelim
ELINT
Süpriz olsun...![]()
ErTech al şu motoru artık. Milli bir sorun haline geldi.
Sadece firmasını söyle modelini tahmin edelim![]()
Kim çizmiş?resim cok ıyıymıs bu arada![]()
Tebrikler güzel foto:cat:
Tuğçe valla artık sana hak vermeye başladım, yaktım başını:cherry:
Sayemde adın apti kaldı, sana bi kokoreç borcum olsun öyleyse![]()
Yaw fotoya bak, meşhur oldu :mrgreen:
Hangi tuğçe ; aptiapti mi? :cherry::cherry: