RR'ım bikepics güzeli seçildi

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
dün akşam bikepics te ana sayfada gördüm motorunun resmini
tam türkiyeden motorlar görmek ne güzel derken birde bizim siteden olması daha sevindirici oldu
motorun çok şık, Allah kaza bela vermesin:cat:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Az önce bende bikepics' bir bakıyım dedim ve gerçekten orda bizden birinin fotosunu görmek ve altta "Eskişehir, Turkey" yazını okumak iyi oldu beaa :)


MV Agusta desem yer mi :cherry::p

yok o yemez birazdaha alçaktan uç:p
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Tebrikler güzel foto:cat:



Tuğçe valla artık sana hak vermeye başladım, yaktım başını:cherry:

Sayemde adın apti kaldı, sana bi kokoreç borcum olsun öyleyse:p

Kankaaa viper ne demiş banaaa...
Evet gelicem eskişehire,
valla ne makina olursa olsun gelirim..
Bakarsınız 2008 1000 rr getiriri beni:cherry:Ayrıca da yola dayanırım ben:bounce:

Yaw fotoya bak, meşhur oldu :mrgreen:

Hangi tuğçe ; aptiapti mi? :cherry::cherry:

evet evet o sağol :cherry::bounce:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst