Roman Müziğinin Krali Klarnet

Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Arkadaşlar hep motordan hep motorcudan yazıyoruz birazda değişik bir konu acim dedim düşünürken aklıma klarnet geldi zaten yaş itibariyle anlamayız rack tan cazdan klasikten ilede sanat müziği olsun derim.ama sanat müziğinde klarnetin yeri benim icin ayrıdır gerci sülalede romanlıkta yok ama kücüklükten beri düğünlerde toplantılarda hep dinlediğimiz için herhalde bence bu işin üstadıda mustafa kandıralıdır.Tabiki klarnet tek dinlenmez ilede yanına RAKI ister ARKADAŞLAR NOT:roman havası bilenler piste lütfen :queen:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel bir konu ben roman havası bilmiyorum ama çok iyi bahriye çiftetellisi oynarım :)
ama klarnet deyince hüsnü şenlendirici dinlerim
eskiden mustafa kandıralı vardı mesela :)
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
şimdi onun yerini doldurmak için çabalayan yeni jenerasyondan gençler var

hüsnü şenlendirici mesela çok iyi çalıyor.
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
valla doğru söyledin albatros yanındada varsa bir asma davul
oofffffff of
aç ikinci şişeyi dostum::sefereee
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
Kim nederse desin en çok roman edirnede var gelin roman mahallelerini gezdireyim size
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Hehee ben tam 8 yıldır marmaris belediyesi türk sanat müziği korosundayım
hatta eşimle koroda tanıştık...bence sanat müziğinde en iyi saz Kanun dur..klarnet volümlü bir saz her parçanın hakkını veremez ..şu an 7 kişilik bir grupla marmaris türk halk müziği korosunu kurduk 12 saz 30 koristle 42 kişilik güzel bie ekipiz aynı zamanda koronun müdürlüğüne devam ediyorum...1 de kopnser verdik yeni bir oluşumuz henüz ama geleceği sanat müziğinden parlak bi koro oldu ..özellikle urfa ,karadeniz ve ege türküleri dinleyenleri ağlatır o kadar diyim yane
 
Katılım
29 Tem 2005
Mesajlar
134
valla bende ud çalıyorum yaşım 17 olmasına rağmen hastayım sanat müziğine ve şunu söylemek istiyorum, her enstrumana saygım var ama kendi öz çalgılarımız gerçekten bu toprağın acılarını ve sevinçlerini yansıtıyorlar.ama bu müziği sadece rakı masasıan meze değilde gerçekten sanat için bakmamız gelecek için daha faydalı olacaktır.klarnette ise hüsnü şenlendirici ve serkan çağrıyı severim.istanulda olan arkadaşlarada istanbul sazendelerini dinlemelerini tercih ederim cemal reşit rey de her hafta konser veriyolar.arasıra mercan dedeyle babylonda çıkıyorlar.istanbul sazendelerinin cd leride mevcud :göksel baktagir kanun;yurdal tokcan ud.bu sazendelerin adıyla cd lere ulaşabilirsiiz
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
47
oooo sorma bayılırım klarnete.ewet ustası mustafa kandıralıdır ama hüsnü şenlendirici de bomba gibi girdi piyasaya.o da eskiydi ama yeni yeni tanınmaya başladı.roman havasına gelinceeee bi oynarım bi oynarım yani:p bunun için roman olmak ta gerekmiyo bence.onların müziğine bayılıyorum...
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
167
romancılarrr

beyler roman müziklerinden mp3 arşivi olanlar varmı varsa ulaşım bilgileri yazabilirlermi....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst