rölanti kaç olmalı?

Katılım
25 Ocak 2006
Mesajlar
96
1000 e aldıktan sonra bugun 1 saat boyunca kullandım maşallah şimdilik hiç stop etmedi arkadaşlar :cat:
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
368
stop nedeni kalbüratör ayarından bujiden v.s gibi nedenlerden olablir benzini fazla çeker boğulur stop eder gibi o yüzden motor sağlıklı çalışıyosa 150 cc bi scooter ortalama 1000 civarında olmalıdır
 
Katılım
8 Eki 2007
Mesajlar
15
otomobillerde 600-850 dir fazlası yakıt israfıdır.
motosiklette fabrikasyon ayarı 1600-2000 olur ama sen 1200-1400 arası ayarlasanda olur.
senin onu 900 e ayarlamanla otomobilin rolantisini 400 e ayarlamak gibi etki yaratır. en azından 1200 civarı yap...
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
1200 1600 arası olmalı arkadaşlarınki o aralıkta ama senin düzgün bişekilde ayarlaman lazım hem stop etmiyecek hem fazla gazlamayacak tamgaz verdiğinde motor öksürmeyecek gibi ayarlaman lazım ince iş sadece rolantide değil motor yüksek devirlerdede rahat çalışmalı
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
ben motor sıcakken ayarladım gayet iyi oldu motor soğudukken çalıştırdınmı biraz fazla oluyor ama ısınınca gayet iyi oluyor


motor sıcakken sesine göre ayarlamanı tavsiye ederim
 
Katılım
25 Ocak 2006
Mesajlar
96
ben şuan 1100 e ayarladım öyle kullanıyorum maşallah stop etmedi hiç.. ama soğukken ilk çalıştırdığımda sehpada iken bi 6-7 saniye tekerlek kendiliğinden dönüyor motor ısınınca duruyor..bu normal demi beyler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst