roadstar 250 aldım herkeze selamlar

Katılım
2 Haz 2011
Mesajlar
7
artık sürekli takipcinizim biraz da acemiyim

tadilat ve tamiratları takip ederim

olta balıkcısıyım artık roadstar lı olta balıkcısıyım

gittiğim yerlerin roadstarlı fotolarını paylaşırım..
 
Katılım
13 Kas 2005
Mesajlar
69
Hayırlı olsun arkadaşım. Kazasız belasız nice yollara, keyifle git...

Hatırlatmakta yarar var; farklı marka olsada sonuçta aynı motor olan "Keeway Supershadow 250" başlığındaki konulardan da yararlanabilirsin..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst