RKS RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,518
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Sağol dostum, fakat sadece balataları satıyorlar linkte, bi balata bi sac diziliyor ya sacları da değiştireyim diyorum yipranmistir diye, eski saclar sorun olmaz dersen sac aramayı bırakıp sadece balata alayım, başka motorun sacının uyacagini bilsem alacağım fakat uymama ihtimali yüksek diğerlerinin de.

Seni yanıltmayayım ama Japonların dediği gibi "Düzgün çalışıyorsa, boşver kurcalama" :)
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
Dokuz onbin devirlerde ibrede (düz yolda 124 gordugum) yüz falan yapıyor, gerçi kastirince tekere gelecek gibi hali de var ama balataların değişim zamanı geldi bence.Hafiften dirildanma! zirildanma da yapıyor, duzgun calisiyor saymiyorum o yuzden.Şimdi usta blogu açinca saçlar incelmiş, yıpranmış, şişmiş derse motoru orda bırakıp parça aramakta var.Bulamazsam sadece balatayi alıp gidecem artık hayırlısı.
 
Katılım
4 Haz 2018
Mesajlar
2
iyi günler iyi haftalar;
30/05/2018 tarihinde sıfır bir titanic 150- s aldım ve 210 km deyim. şu ana kadar bir memnuniyetsizliğim yok. daha doğrusu memnuniyetsizliğimin nelerden olacağı hakkında bir fikrim yok çünkü il motosikletim. istanbul avrupa yakasında yaşıyorum ve sizlerden ricam ilk bakım ve sonrası için güvenebileceğim işinin ehli çalışanları olan servis öneriniz olcaktır.
şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,518
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
iyi günler iyi haftalar;
30/05/2018 tarihinde sıfır bir titanic 150- s aldım ve 210 km deyim. şu ana kadar bir memnuniyetsizliğim yok. daha doğrusu memnuniyetsizliğimin nelerden olacağı hakkında bir fikrim yok çünkü il motosikletim. istanbul avrupa yakasında yaşıyorum ve sizlerden ricam ilk bakım ve sonrası için güvenebileceğim işinin ehli çalışanları olan servis öneriniz olcaktır.
şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim.

Kaldırımlardan atladığımda sarsıntıdan bende 3-4 defa far ampulü patlamıştı. Ampulün oturduğu yuvayı sabitleyerek sorunu çözmüştüm. Bakım aralıkları 2000 km.de bir ama benimki 1000 km.de bir zincir germek isterdi. Zaten zincirden çıkan çın çın sesinden de anlarsınız. Benim orijinal aynalar yüksek devirlerde titremeden dolayı arkayı tam anlamıyla göstermezdi, ben de Ybr aynasından taktırmıştım, görüş epey düzelmişti. Orijinal akünüz muhtemelen kötüdür, kışa doğru marş bastığınızda almamalar başlarsa değiştirmenizi tavsiye ederim. Ben Vlm taktırmıştım ve motoru satana kadar çok memnundum. Kış (Kış dediğim periyot gece ve gündüz sıcaklık ortalaması 7 derece ve altıysa) için de mutlaka kış lastiği tavsiye ederim, Anlaş Winter Grip 2 olabilir. Tekrar hayırlı olsun, kazasız belasız sürmeniz dileğiyle..
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
iyi günler iyi haftalar;
30/05/2018 tarihinde sıfır bir titanic 150- s aldım ve 210 km deyim. şu ana kadar bir memnuniyetsizliğim yok. daha doğrusu memnuniyetsizliğimin nelerden olacağı hakkında bir fikrim yok çünkü il motosikletim. istanbul avrupa yakasında yaşıyorum ve sizlerden ricam ilk bakım ve sonrası için güvenebileceğim işinin ehli çalışanları olan servis öneriniz olcaktır.
şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim.

Başlangiç için en guzel tercihlerden birini yapmişsiniz bence, hayirli olsun.Birinci tavsiyem rodajini uygun bi şekilde yapman yönünde olacaktır. Rodaj sonrasi kullanimda da güzel gidiyor deyip onbinlerde kullanmayın motoru uzun muddet canı belli nihayetinde.Zorladığınız olcude zirildanmalar başlayabilir, onun haricinde benim gözümde rahat ellibinleri görecek motor olarak goruyorum, makulü yedi sekizbin devirler rodaj sonrasi.Biraz sert kullandim her yola vurdum yaz kış onbinlerden sonra arka takoz değiştir diye işaret vermeye başladı ve egzoz borusunda paslanma var onun dışında bir sıkıntısı yok, ayni blogu kullandığını varsayiyorum.Servis meselesinde ben olabildiğince uzak durmaya çalışıyorum diyeyim anla tabii motorunu garantide çıkarıp çıkarmamak sana kalmış.
 
Katılım
9 Haz 2018
Mesajlar
1
2 ay önce ben de 0 km bir titanic 150-r alarak aranıza katılmış oldum ve katılır katılmaz tecrübelerinizden faydalanmak gerek :) şu an içime dert olan şey yol arkadaşımın 90ı geçemiyor olması 120km hız görenler var ! bana mucize gibi geliyor :) ben de mi bir sorun var artçıyla da son hız 90 artçısız da 90 ve deli dürtmüş gibi de bağırıyor sesi kadar gitse 120 görür :D sizce derdi nedir bir çözümü varmıdır ? 2500 km ye dayandı düzelir diye umut ettim ama tık yok yardımınız gerekli...
 
Katılım
26 Haz 2018
Mesajlar
2
PD68X7.jpg


9NqMkr.jpg


Merhaba arkadaşlar
Ön amortisorleri kestirmek isteyen varsa kestirme. Sen bana orjinallerini ver bende sana kesik halini vereyim takas edelim
Osmaniye
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
329
2 ay önce ben de 0 km bir titanic 150-r alarak aranıza katılmış oldum ve katılır katılmaz tecrübelerinizden faydalanmak gerek :) şu an içime dert olan şey yol arkadaşımın 90ı geçemiyor olması 120km hız görenler var ! bana mucize gibi geliyor :) ben de mi bir sorun var artçıyla da son hız 90 artçısız da 90 ve deli dürtmüş gibi de bağırıyor sesi kadar gitse 120 görür :D sizce derdi nedir bir çözümü varmıdır ? 2500 km ye dayandı düzelir diye umut ettim ama tık yok yardımınız gerekli...

Servis bi incele derim ama titanic 150-s ile 150-r'ın motorları farklı diye biliyorum.
 
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
4
Kardeş o ön çamurluğa depodaki şeriti nasıl yaptın güzel olmuş reklamcı yapıyomu onu

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:53 ----------

https://i.hizliresim.com/PD68X7.jpg

https://i.hizliresim.com/9NqMkr.jpg

Merhaba arkadaşlar
Ön amortisorleri kestirmek isteyen varsa kestirme. Sen bana orjinallerini ver bende sana kesik halini vereyim takas edelim
Osmaniye

Kardeş o ön çamurluğa yaptığın depodaki şeriti nasıl yaptın güzel olmuş reklamcı yaparmı onu
 
Katılım
11 Ağu 2018
Mesajlar
1
merhabalar 2016 dan beri rks titanic 150 s modelini kullanıyorum . ilk motorum ve 22 bin kilometredeyim şase numarası ilk 10 da yani -s modeli ilk çıktığında fuardan almıştım . ilk 10 bin kilometrede hep şirinevler servisine götürdüm 5 bin kilometreden beri motorun ön tarafından keceden yağ sızdırıyordu . servis terleme dedi bişey olmaz dedi . bizde hala öyle kulanıyoruz . daha yeni zincir dişli seti ses yapmaya başladı gerçekten taş gibi motor yapmışlar . ben motoru satmayı düşünmediğim için ölümüne kullandım dağ bayır , uzun yol motor beni bir kere bile yolda bırakmadı . en dandik yağı kullanmaya başladım Petrol ofisinden den 1040 po marka yağ 18 lira koyuyorum artık motora . bu kilometreye kadar yağ filtresi buji ve fren balatası değişti . daha hiç hava filtresini değiştirmedim motor hala tek marşta çalışıyo . kışın motoru yatırıyorum akü bitiyo yaza girerken ayak marşıyla çalıştırıp aynı aküyle devam ediyorum . parasını sonuna kadar hak eden bir motor. çok şükür daha hiç büyük kazam yok sadece motoru olduğu yerde yada düşük hızlarda düşürdüm fren pedalı yamuluyo direksiyon yamuluyo ben çekerek yada iterek düzeltip kullanmaya devam ediyorum . son hız 135 görüyorum hala ama dijital ibre olduğundan 10 yada 15 km yanılma payı var .

bu forumu yeni gördüm dişli problemi yaşayan varmı diye sorucaktım çoğu kişi yeni almış sanırım motoru bende tecrübelerimi iletmek istedim .

tekeriniz düz bassın . herkese iyi sürüşler .
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,518
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
merhabalar 2016 dan beri rks titanic 150 s modelini kullanıyorum . ilk motorum ve 22 bin kilometredeyim şase numarası ilk 10 da yani -s modeli ilk çıktığında fuardan almıştım . ilk 10 bin kilometrede hep şirinevler servisine götürdüm 5 bin kilometreden beri motorun ön tarafından keceden yağ sızdırıyordu . servis terleme dedi bişey olmaz dedi . bizde hala öyle kulanıyoruz . daha yeni zincir dişli seti ses yapmaya başladı gerçekten taş gibi motor yapmışlar . ben motoru satmayı düşünmediğim için ölümüne kullandım dağ bayır , uzun yol motor beni bir kere bile yolda bırakmadı . en dandik yağı kullanmaya başladım Petrol ofisinden den 1040 po marka yağ 18 lira koyuyorum artık motora . bu kilometreye kadar yağ filtresi buji ve fren balatası değişti . daha hiç hava filtresini değiştirmedim motor hala tek marşta çalışıyo . kışın motoru yatırıyorum akü bitiyo yaza girerken ayak marşıyla çalıştırıp aynı aküyle devam ediyorum . parasını sonuna kadar hak eden bir motor. çok şükür daha hiç büyük kazam yok sadece motoru olduğu yerde yada düşük hızlarda düşürdüm fren pedalı yamuluyo direksiyon yamuluyo ben çekerek yada iterek düzeltip kullanmaya devam ediyorum . son hız 135 görüyorum hala ama dijital ibre olduğundan 10 yada 15 km yanılma payı var .

bu forumu yeni gördüm dişli problemi yaşayan varmı diye sorucaktım çoğu kişi yeni almış sanırım motoru bende tecrübelerimi iletmek istedim .

tekeriniz düz bassın . herkese iyi sürüşler .

15000'de benim zincirde gerilecek pay kalmamıştı. Hazır zinciri değiştirmişken ön ve arka dişlileri de değiştirtmiştim ama eski dişliler de iyi durumdaydı.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Konu da r/s yorumları uçuşuyor.


Arkadaşlar ben bu motoru aldım (titanic 150) ama tarz olarak ne şekilde aksesuar eklenir bilmiyorum.

Ne gibi eklendiler yapılabilir? elciklerini fln da sevmedim, değiştirmek istiyorum topcase var sadece motosiklette.
 
Katılım
9 Ocak 2018
Mesajlar
7
Arkadaşlar herkese iyi günler.Motoruma akü almam gerekli f/p açısından hangi aküyü önerirsiniz ? Teşekkürler.
 
Katılım
3 May 2018
Mesajlar
7
Merhabalar uzuuun zamandır yaptığım araştırmalardan sonra 5 bin tl bütçem olmasıyla beraber yaklaşık 3 aydır motor almayı bekliyorum doların o duruma gelmesiyle hayallerimin hepsini çöpe attım ve bekleyişe devam ettim artık iki teker sevdasından geceleri saat 3-4 e kadar forumlardan videolardan çıkamıycak hale geldim...

Araştırmalarıma göre 5000 tl ye RKS titanic 150-s ikinci el , TVS apache rtr150 ikinci el ikisi arasında kalıp duruyorum. cbf ybr bakmıyorum çünkü bütçem yüzünden 40-50 bin km deki motoru almak istemiyorum ve görünüş olarak TVS ve RKS daha hoşuma gidiyo

Gel gelelim bu iki motosiklet hakkında gördüklerim duyduklarıma RKS nin son 2013 itibariyle kasasını değiştirdiği italyan tasarımıyla göze çarptığını ve TVS ye göre titreşim sorunu yaratmadığını duydum ama parça durumundada TVS nin RKS den daha iyi olduğunu duydum onun dışında son hız işte hızlanma ivmelenme vs onlar benim için hiç önemli değil tek istediğim 5000 tl elimdeki para 4.500 üne motor alıcam 500 de sigorta ıvır zıvıra gidicek bu parayla bana en sağlam sorun yaratmıycak (bakımlarını düzenli yapıcam tabi ki) yolda bırakmıycak üzmiycek bu iki motordan hangisini seçmemde yardımcı olmanız için siz abilerime danışmak istedim bana yardımcı olursanız sevinirim tekeriniz düz bassın.. kazasız belasız sürüşler..
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,518
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Merhabalar uzuuun zamandır yaptığım araştırmalardan sonra 5 bin tl bütçem olmasıyla beraber yaklaşık 3 aydır motor almayı bekliyorum doların o duruma gelmesiyle hayallerimin hepsini çöpe attım ve bekleyişe devam ettim artık iki teker sevdasından geceleri saat 3-4 e kadar forumlardan videolardan çıkamıycak hale geldim...

Araştırmalarıma göre 5000 tl ye RKS titanic 150-s ikinci el , TVS apache rtr150 ikinci el ikisi arasında kalıp duruyorum. cbf ybr bakmıyorum çünkü bütçem yüzünden 40-50 bin km deki motoru almak istemiyorum ve görünüş olarak TVS ve RKS daha hoşuma gidiyo

Gel gelelim bu iki motosiklet hakkında gördüklerim duyduklarıma RKS nin son 2013 itibariyle kasasını değiştirdiği italyan tasarımıyla göze çarptığını ve TVS ye göre titreşim sorunu yaratmadığını duydum ama parça durumundada TVS nin RKS den daha iyi olduğunu duydum onun dışında son hız işte hızlanma ivmelenme vs onlar benim için hiç önemli değil tek istediğim 5000 tl elimdeki para 4.500 üne motor alıcam 500 de sigorta ıvır zıvıra gidicek bu parayla bana en sağlam sorun yaratmıycak (bakımlarını düzenli yapıcam tabi ki) yolda bırakmıycak üzmiycek bu iki motordan hangisini seçmemde yardımcı olmanız için siz abilerime danışmak istedim bana yardımcı olursanız sevinirim tekeriniz düz bassın.. kazasız belasız sürüşler..

Tvs daha dayanıklı ve kuvvetlidir. Lakin Rks Titanic 150-S de sorunlu motor değildir, biraz daha narindir Tvs.ye göre. Seçeceğin 2. el motorun hangisi hor kullanılmamışsa, bakımı zamanında ve iyi yapılmışsa onu seç bence. Yine de bir çift lastik parasını da bütçeye eklemeni tavsiye ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst