Merhaba
Yaklaşık 3 hafta önce titanic 150 sahibi oldum servisinden çok şikayetçiyim ve yaşadığım bir sorunu şu ana kadar bulamadılar yada başlarından sağıyorlar bana daha çok sağıyorlar gibi geldi neyse konuya gireyim motor 60 70 km hızla giderken hiçbir sorun yok fakat 90 100 - 110 garanti çok kötü bir oynama yapıyor titreme değil savrulma da değil oynama motor sağa sola gidip geliyor ve biraz daha basmaya korkutuyor insanı bu sorunu servise anlattım fakat dinlemedi bile direk iki vida sıkıp gönderdi bu sorundan şikayetçiyim ben başka yaşayan var mı 2 rks titanic kullanıcısı arkadaşıma sordum ikiside yaşıyormuş bu genel bir sorun mudur ? değilse neyle alakalı olabilir ve nasıl düzeltiriz ? yardımlarınızı bekliyorum şimdi den teşekkürler...
Merhaba; motosikletim 1500 km'de; bir kez 110-115 civarı gördüm, onun dışında pek yüzü geçmedim, her gün kullanıyorum 95-
100 km'de iken bişey yok , fakat on beş gün önce tam bilmiyorum 110-115 falan vardı sanırım, hafif meyilli aşağı doğru, temiz düzgün bi asfalttı.Rodajı yeni bittiğinden deneme maksatlı zorladım neredeyse sonuna kadar, 9000-9500 devire kadar bastım sanırım, sol şeritteyim.Arkamdan da araç geliyor 130'la ve sağ şerit dolu.Ne olduğunu anlamadım o zaman tam olarak, gezinme mi desem, kıç baş oynatma mı, motosikletin nereye gittiğini anlamadım ve müthiş korktum, sağı solu ayrı bi yere gitti sanki, kızaklama değil, patinaj da değildi gibi, anında gazdan elimi çekmem bir oldu.(çok tecrübeli değilim 10.000 km kadar fakat ben böyle bi oynama görmedim).Gazı birden kesince daha kötü oynadı haliyle falan.Bi şekilde sağa zor attım kendimi. Sonradan lastiklere bağladım bunu; pati yaptı, gezindi falan diye.Arkadaşlarına sorar mısın lastikler orijinal mi (cordial), motosikletin 2015 mi(üretim hatası olmasın yoksa şaşeden falan- 2015 var bende).Bu yüzden lastik alma aşamasındaydım hatta şu sıra.Gelecek yanıta göre sormak istediğim bir iki şey var..
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:30 ----------
Servislerden çok şey bekleme, bi tur atıp bişey yok diyeceklerdir, ben sormadım bile..
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:33 ----------
Lastik de demişken lastiği çok aradım, ölçüleri ön 90/80/17- arka 110/80/17, yani sadece ön tekerlek bir cm alçalacak, arkada değişiklik olmayacak) Karar vermemde motosikletin jantlarının genişliği,km göstergesinin sadece yüzde 2-2.5 sapmaya uğrayacak olması, motosikletin ağırlık merkezinin nispeten arkada olması, lastik markası, ıslak performansının da idare edilebilir sevide olduğunu düşünmem(en kötü nasıl olsa stocklardan iyi) etkili oldu. Fakat değişikliği bi kaç hafta sonra yapmayı düşünüyorum. Kullandıktan sonra görüşlerimi yazarım..
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:02 ----------
Şu gezinme! olayını tarif edecek olursam; Motosikletten direksiyonun çıkarıldığını gözünüzün önüne getirin,kontrol falan yok, arka taraf sağa ön taraf sola gitmek istiyor fakat bir metre sağa gidiyosunuz,aynen tam tersi bi şekilde bi metre sola.E direksiyonda yok zaten.Tekerleklerin ikisi de havada sanki.Bi de bayır aşağıya..hızınız azalana kadar, ''has..noluyoruz, nereye gidiyorum'' diyosun, yapacak bişey yok üstüne..O günden beri daha temkinliyim..Lastiklerde çok süper zaten, bi kişinin 'bilen kuruda idare edebilir biraz, ıslakta mezar' yazdığını hatırlıyorum..Motosikleti bu şekilde 'gezen' arkadaş var mı! Varsa siz nasıl çözüm buldunuz?