RKS RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
bugunde rahat duramayıp ankaranın bbiraz dısında olan elmadag kayak merkezine gideyim dedim artcım ile bbiraz kar görelim diye ama yolculuk kabbus oldu 60 km yol yanlıs gitmişim :D :D hava soguk hemde çokk soguk yavastan üşüdüm neyse sonra döndüm filan derken saat 4 hava kararıcak dedim ben bu elmadagına gidicem yolu bulup cıkıyorum daga :)) hava iyicene sogudu heryer köpek hızım 30 a kadar düştü yokusun birinde tam karsımdada 2 köpek baktım saldırıcak gibbiler motoru döndürüyüm derken yan yatırdım :D :D soguktan bacak gitmiş tutamadım motoru :D :D ben düştüm yuvarlandım artcım tutmaya calıstı onunda bacaklar iptal :)) oda benim üzerime neyse kalktık gülüyoruz motoru kaldırdım bu kadar yeter dedim daha fazla zorlamanın alemi geri dönelim karda gördük daga tam cıkamasamda :)) motorda cizik bile yok bu arada demem o ki soguk - derecelerde cok cok daha dkketli olmanız :)) düşmem aklıma geldikce gülüyorum aman dikkat diyorum

Aklını seveyim Ulaş:pr:Bu şekilde bir riski nasıl alırsın? Hadi kendine acımıyorsun, Artçına yazık değil mi? Aman şu kışta kıyamette çıkma yollara.Başka eğlence bul kendine.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:15 ----------

Bizim motora cam yapan, yaptıran var mı ? Varsa fotoğraf alabilir miyim ?

Ben yaptırdım ya. Honda rüzgar camını traşlatarak yaptırdım. Önceki sayfalarda var. Bir geri dön ve bak göreceksin.
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
120
Abi normalde sıkıntı yok ama 1 2 saat aralıksız gittim:) yanlıs yola girince yoksa herzaman dikkatliyim tecrübbe ediniyorum abi artcımda full korumalı abi durdugum yerde düştük zaten abi ama motor kullanıcak gibiyim kısın
 
Katılım
23 Ağu 2012
Mesajlar
177
Arkadaşlar motorumu satıyorum kış ayı sebebiylede alıcak olan arkadaşa iyi bir indirim yapabilirim motorumun herhangi bir sıkıntısı yok aktif olarak kulanyıorum zaten servis bakımlı plastik aksamındaki kırıklar 18 bin km'de iken motoru sağa yatırdım yani düşük hızda giderken yağmurlu sağ tarafa yatırdım çok şükğr motor bloğunda hiç bir sıkıntı yok plastik aksamında kırıklar var onların maliyetide bişey değil bana bir sorun veya sıkıntı teşkil etmediği için değiştirmedim yaptırmadım ilgilenen arkadaşlar linkte numaram var yada burdan özel mesajda atabilirsiniz


http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-icin-satilik-servis-bakimlli-187527268/detay
 
Katılım
2 Eyl 2014
Mesajlar
130
Arkadaslar selam, bir suredim aktif degildim. Ama forumu takip ediyorum :cherry:

hitit63 abimizin onerisini dinleyerek ilkbahara kadar motoru kullanmama karari aldim. Yerler islakken surmek icin gercekten profesyonel olmak lazim. Kesinlikle o seviyede degilim.

Bir sorum olacak, arka sag suspansiyonun kuyruga baglandigi somun yoktu aldigimda. Celik yapistiricisi ile tutturulmus, gayet saglam duruyor ama yine de orijinali degil tabi. Bu somun ozel bir somun mu yoksa nalburdan edinebilecegim birsey mi?

Bir de lastiklere 28-30 psi bastim. Ama deli gibi ziplamaya basladi motor. Ideal basinc nedir?
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
Melih ben de bahara kadar beklemedeyim. Ancak akü boşalmaması ve motor içindeki dişliler karıncalanmaması için hafta sonları orta sehpa üzerinde vites değiştirerek çalıştırıyorum.Hava yağışsız ve kuru ise evin etrafında bir tur atıyorum.
Bu arada vites ve fren kablolarını içten yağlamayı, diğer oynak parçaları da yağlamayı unutma.
Ulaşın karakışta yaptığını yapma.
Ben artçı kullanmadığım için lastik basıncını ön 26,arka 28 olarak kullanıyorum. Bu bana göre ideal bir basınç. Ancak kilona bağlı olarak veya artçı kullanman halinde arka 30 da kullanılabilir.
Amortisörün kuruğa bağlandığı somuna bakacağım. Hiç dikkatimi çekmemişti. Ama ben senin yeride olsaydım sağdakini söker numune olarak alır yada göz kararı hesaplayıp hırdavatçıdan diş kalınlığına ve büyüklüğüne bakarak benzer birkaç tane alırdım.Demir yapıştırıcısı somuna yük bindikçe aşınır. Ama demir aşınmaz. Ama ben de merak ettim bir bakacağım bu somuna.
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
120
Melih ben de bahara kadar beklemedeyim. Ancak akü boşalmaması ve motor içindeki dişliler karıncalanmaması için hafta sonları orta sehpa üzerinde vites değiştirerek çalıştırıyorum.Hava yağışsız ve kuru ise evin etrafında bir tur atıyorum.
Bu arada vites ve fren kablolarını içten yağlamayı, diğer oynak parçaları da yağlamayı unutma.
Ulaşın karakışta yaptığını yapma.
Ben artçı kullanmadığım için lastik basıncını ön 26,arka 28 olarak kullanıyorum. Bu bana göre ideal bir basınç. Ancak kilona bağlı olarak veya artçı kullanman halinde arka 30 da kullanılabilir.
Amortisörün kuruğa bağlandığı somuna bakacağım. Hiç dikkatimi çekmemişti. Ama ben senin yeride olsaydım sağdakini söker numune olarak alır yada göz kararı hesaplayıp hırdavatçıdan diş kalınlığına ve büyüklüğüne bakarak benzer birkaç tane alırdım.Demir yapıştırıcısı somuna yük bindikçe aşınır. Ama demir aşınmaz. Ama ben de merak ettim bir bakacağım bu somuna.

abi normalin 2 katı daha dikkatli araclarla mesafemi daha uzun tutuyorum daha fazla korna ve selektör kullanıyorum :) kıs boyu arkama artcı almayı düşünmüyorum suanlık memnunum ama dısardan bana deli gibi bbakıyorlar bilmiyorlarki üsümüyorum
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
abi normalin 2 katı daha dikkatli araclarla mesafemi daha uzun tutuyorum daha fazla korna ve selektör kullanıyorum :) kıs boyu arkama artcı almayı düşünmüyorum suanlık memnunum ama dısardan bana deli gibi bbakıyorlar bilmiyorlarki üsümüyorum

Sevgili Ulaş dışarıda o kadar çok deli var ki. Onlar sana acaba bu da bizden mi diye bakıyorlardır:cherry: (şaka ama sen kışın çok çok dikkatli ol. Ne motorlarımız çok mükemmel, ne kendimiz, ne de çevremizdekiler)
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
120
Sevgili Ulaş dışarıda o kadar çok deli var ki. Onlar sana acaba bu da bizden mi diye bakıyorlardır:cherry: (şaka ama sen kışın çok çok dikkatli ol. Ne motorlarımız çok mükemmel, ne kendimiz, ne de çevremizdekiler)

Katılıyorum abi sonunu kadar :D gezmeyide düşünmüyorum bu havada zor zorunlu olmadıkca cıkmam zaten abi arac sürücüleri kısn daha da bir dikkatsiz oluyor sanki
 
Katılım
2 Eyl 2014
Mesajlar
130
Melih ben de bahara kadar beklemedeyim. Ancak akü boşalmaması ve motor içindeki dişliler karıncalanmaması için hafta sonları orta sehpa üzerinde vites değiştirerek çalıştırıyorum.Hava yağışsız ve kuru ise evin etrafında bir tur atıyorum.
Bu arada vites ve fren kablolarını içten yağlamayı, diğer oynak parçaları da yağlamayı unutma.
Ulaşın karakışta yaptığını yapma.
Ben artçı kullanmadığım için lastik basıncını ön 26,arka 28 olarak kullanıyorum. Bu bana göre ideal bir basınç. Ancak kilona bağlı olarak veya artçı kullanman halinde arka 30 da kullanılabilir.
Amortisörün kuruğa bağlandığı somuna bakacağım. Hiç dikkatimi çekmemişti. Ama ben senin yeride olsaydım sağdakini söker numune olarak alır yada göz kararı hesaplayıp hırdavatçıdan diş kalınlığına ve büyüklüğüne bakarak benzer birkaç tane alırdım.Demir yapıştırıcısı somuna yük bindikçe aşınır. Ama demir aşınmaz. Ama ben de merak ettim bir bakacağım bu somuna.

Ben de arada sehpaya alıp gazlıyorum olduğu yerde. Vites falan değiştiriyorum. WD40 alıp paslanabilecek yerlere süreceğim ama tam nereleri yağlamam, neyle yağlamam gerekiyor? Vites ve fren kablolarını çıkartmam gerekiyor mu yağlamak için?

62 kiloyum. Öne 28 arkaya 30 bastım en son bindiğimde ve acayip rahatsız oldum, sanki amortisörsüz sürdüm.

Ama marta kadar motor işi bitmiştir :cherry: martta ilk iş olarak iki tekeri tubeless e çevirip sava mc18 ile değiştireceğim, çanta demiri ve çanta takacağım, buji temizlenmesi-subap ayarı-gidon ayarı-debriyaj ayarı-rölanti ayarı yaptıracağım. Gerekirse balataları falan da değiştiririm. Yepyeni olacak. Bir de güzel cilalandı mı daha da üstünden inmem :cherry: Şimdiden heyecanlanıyor insan. Nasıl beklicem marta kadar bilmiyorum :p
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
Ben de arada sehpaya alıp gazlıyorum olduğu yerde. Vites falan değiştiriyorum. WD40 alıp paslanabilecek yerlere süreceğim ama tam nereleri yağlamam, neyle yağlamam gerekiyor? Vites ve fren kablolarını çıkartmam gerekiyor mu yağlamak için?

62 kiloyum. Öne 28 arkaya 30 bastım en son bindiğimde ve acayip rahatsız oldum, sanki amortisörsüz sürdüm.

Ama marta kadar motor işi bitmiştir :cherry: martta ilk iş olarak iki tekeri tubeless e çevirip sava mc18 ile değiştireceğim, çanta demiri ve çanta takacağım, buji temizlenmesi-subap ayarı-gidon ayarı-debriyaj ayarı-rölanti ayarı yaptıracağım. Gerekirse balataları falan da değiştiririm. Yepyeni olacak. Bir de güzel cilalandı mı daha da üstünden inmem :cherry: Şimdiden heyecanlanıyor insan. Nasıl beklicem marta kadar bilmiyorum :p

Yağlama konusunda altın elbiseli adam videolarına bir bak. Oradan fikir edinebilirsin.Vites fren kablolarını çıkartmadan koruyucu kablonun ucundan WD 40 ın pipetiyle yağlayabilirsin.
kilo 62 ise 26-28 uygun bir basınç. Lastikleri mutlaka tublesse çevir. Bahara kadar bir turşu gibi saklamamızda sakınca yok.
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
120
tekrardan selamlar yine bir sorun :D :D yine benden kaynaklıdır kesin :D ogleden sonra motoru yıkamaya cıktım benzinlige gittim bir güzekl yıkadım neyse motru kuruladım arka kanpana ıslanınca kitliyor neyse arka kanpananın kitmesi gecti yarım saat filan gezdim arka frene bastım tak kitledi neyse dedim sudandır 2 3 kere fren yapınca geciyor kitlemesi eee geçmedi fren ayarıyla oynuyorum hiç bişey değişmiyor sorun ne olabilir :)
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
Ulaş kampanayı bir açtırıp baktırmanda yarar var.BU pek su işine benzemiyor.Sorun kampananın içersindeki yaylar ya da bilyalardan kaynaklanabilir mi?
 
Katılım
23 Eki 2009
Mesajlar
62
Herkese Merhaba,
Ben de aranıza dün itibariyle Bursa'dan yeni katılmış bulunuyorum.
Oldukça heyecanlı ve maceralı bir başlangıç oldu.
Geçen sene sınava girip kazanmıştım, ama ehliyeti bu sene Ağustosta çıkardım.
Eylülün başında ilk motorumu aldım(Kymco Agility City 125). Scooter alma amacım 2 tekerin trafikteki yerini görmek ve öğrenmekti.
Motor hevesim çocukluktan kalma ve oldukça yoğun olduğundan çok fazla şey okudum, dinledim, gözlemledim ve izledim.
Uzun yıllardı (15 yılı aşkın) birçok çeşit araba kullandığımdan, trafikte oldukça temkinliyim ve scooter ile çok fazla zorlanmadım.
Ben de vitesli bir motora geçiş yapmak istedim, ilk etapta titanic 150 ve Bajaj Dicovery ile bayağı ilgilendim, daha sonra cross olarak X-treme Max ın peşine düştüm. Geçtiğimiz hafta scooterımı satıp bir Xtreme Max ile pazarlık bile yaptım ama nedense içime bir türlü sinmedi.
Derken bu hafta başında Yalova da çok temiz görünen uygun fiyatlı bir Titanic 150 buldum, aradım anlaştık, Yalovaya gitmek için tek yağmursuz gün olan dünü seçtim.
2 gece uyuyamadım, hem ilk vitesli tecrübem olacağından hem yağmur yağış korkusundan, hem hanımdan habersiz gittiğimden basılma korkusunda :)
Uzun lafın kısası hanımdan gizli çantamı,eşyalarımı, yol rotamı, vs bir gün öncesinden arabada hazır ettim.
Dün sabahtan Yalovaya otobüsle gittim, arkadaş ile buluştuk, çok efendi düzgün bir insan sağolsun.
İlk denememi yaptım, sanki yıllardır vitesli motor kullanıyormuşum gibi sorunsuz bir şekilde.
Ufak bir pazarlık sonucunda motoru aldım ve yola çıktım.
Benzin olmasına rağmen az daha benzin aldım ve kayak pantolonumu geçirdim üstüme, bir çalıştırdım ki çalışmadı, 1 2 3 yok, en sonunda akü de pes etti. (sebebiyse açık bıraktığım ayak :) ama çok geç artık)
Daha önce okuduğum vurdurma tekniğiyle (arabana çok da farklı değil aslında) çalıştırdım.
Sorunsuz bir şekilde Bursaya vardım, ne mola verdim ne yoruldum ne başka bir sorun, hatta scooterdan daha güvende hissettim.
Anlaşılan 2 gün boyunca boşuna stres yapmışım, umarım motorumla böyle güzel güzel anlaşmaya devam ederiz ;)
Hanımdan ufak bir fıça yedik ama olsun bence çok çok güzel oldu, gezmek istiyorum her dakika :)
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
Herkese Merhaba,
Ben de aranıza dün itibariyle Bursa'dan yeni katılmış bulunuyorum.
Oldukça heyecanlı ve maceralı bir başlangıç oldu.
Geçen sene sınava girip kazanmıştım, ama ehliyeti bu sene Ağustosta çıkardım.
Eylülün başında ilk motorumu aldım(Kymco Agility City 125). Scooter alma amacım 2 tekerin trafikteki yerini görmek ve öğrenmekti.
Motor hevesim çocukluktan kalma ve oldukça yoğun olduğundan çok fazla şey okudum, dinledim, gözlemledim ve izledim.
Uzun yıllardı (15 yılı aşkın) birçok çeşit araba kullandığımdan, trafikte oldukça temkinliyim ve scooter ile çok fazla zorlanmadım.
Ben de vitesli bir motora geçiş yapmak istedim, ilk etapta titanic 150 ve Bajaj Dicovery ile bayağı ilgilendim, daha sonra cross olarak X-treme Max ın peşine düştüm. Geçtiğimiz hafta scooterımı satıp bir Xtreme Max ile pazarlık bile yaptım ama nedense içime bir türlü sinmedi.
Derken bu hafta başında Yalova da çok temiz görünen uygun fiyatlı bir Titanic 150 buldum, aradım anlaştık, Yalovaya gitmek için tek yağmursuz gün olan dünü seçtim.
2 gece uyuyamadım, hem ilk vitesli tecrübem olacağından hem yağmur yağış korkusundan, hem hanımdan habersiz gittiğimden basılma korkusunda :)
Uzun lafın kısası hanımdan gizli çantamı,eşyalarımı, yol rotamı, vs bir gün öncesinden arabada hazır ettim.
Dün sabahtan Yalovaya otobüsle gittim, arkadaş ile buluştuk, çok efendi düzgün bir insan sağolsun.
İlk denememi yaptım, sanki yıllardır vitesli motor kullanıyormuşum gibi sorunsuz bir şekilde.
Ufak bir pazarlık sonucunda motoru aldım ve yola çıktım.
Benzin olmasına rağmen az daha benzin aldım ve kayak pantolonumu geçirdim üstüme, bir çalıştırdım ki çalışmadı, 1 2 3 yok, en sonunda akü de pes etti. (sebebiyse açık bıraktığım ayak :) ama çok geç artık)
Daha önce okuduğum vurdurma tekniğiyle (arabana çok da farklı değil aslında) çalıştırdım.
Sorunsuz bir şekilde Bursaya vardım, ne mola verdim ne yoruldum ne başka bir sorun, hatta scooterdan daha güvende hissettim.
Anlaşılan 2 gün boyunca boşuna stres yapmışım, umarım motorumla böyle güzel güzel anlaşmaya devam ederiz ;)
Hanımdan ufak bir fıça yedik ama olsun bence çok çok güzel oldu, gezmek istiyorum her dakika :)


Öncelikle hayırlı olsun.
Uzun yolda çok hissetmezsiniz ama şehir içinde ani frenlemeye biraz çalışın. Frenlemesi scooterdan farklı. En önemli kısmı bu manuel motorlarda el ayak senkronizasyonu ve frenleme. Bunlara boş alanlarda çalışın. Scooterden dönüş yaptığınız için sizin için çok çok önemli.
 
Katılım
23 Eki 2009
Mesajlar
62
Öncelikle hayırlı olsun.
Uzun yolda çok hissetmezsiniz ama şehir içinde ani frenlemeye biraz çalışın. Frenlemesi scooterdan farklı. En önemli kısmı bu manuel motorlarda el ayak senkronizasyonu ve frenleme. Bunlara boş alanlarda çalışın. Scooterden dönüş yaptığınız için sizin için çok çok önemli.
Cok tesekkur ederim. Evet oldukca farkli, aksam isten eve donerken ve sabah ise gelirken bir hayli dikkat ettim. Zaten genelde temkinliyimdir, ama simdi eksa dikkat ediyorum. Haftasonu bos bir alanda calisacagim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:01 ----------

Sizde dun siparis etmistim, bugun geldi ve monte ettim. Harika uyum sagladi, onayinizi ve guzel yorumu siteye yazacagim. Tesekkurler.
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
56
arkadaşlar bu başlığın en eskılerinden dim . hitit umarım görüşmeyeli iyisindir.

bu zman diliminde oğlum doğdu hiçbir paylaşimda bulunamadım ama gördğum kadrıyla hala buralardasın . bak senın için oğlanın resmını paylaşiyorum . saygılar
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
Her daim mutlu olsun, güzel insan olsun. Vatanına bağlı ve farkındalık yaratan biri olsun bu güzel bebek.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst