Rks Titanic 150 / Kuba CR1 / Mondial 150 X-Treme MAX

Katılım
19 Eki 2015
Mesajlar
7
Selamün aleyküm öncelikle sitede yeniyim bir kusurum olursa affola. :) Yaşım 18 KONYA'da yaşıyorum her zaman motor aşkıyla yanıp tutuşmuşumdur ve bu yoldan hiç sapmamışımdır. Ehliyetimi aldım ve ilk motor olarak süper sport düşünüyordum fiyattan dolayı ve malum öğrenci olduğum için bu seçenekler arasında kaldım çin malı motor oldukları için biraz tereddüt etsemde temiz kullanacagım için sorun olacağını sanmıyorum sıfır almayı düşünüyorum. Evden işe işten okula gidip gelmek için kullancam günlük gidiş geliş 50 km yol gidecem bunun için yakıtda önemli benim için. Mondial yazmamın sebebi 1.85 boy 80 kilo olmam ve motorun görünüşü beni çok etkiledi. Konya cross ne alaka derseniz yazın duz lastık takıp kısın aşırı karda dişlileri takip yaz kış sürmek istiyorum tabi her ne kadar sürebilirsem. Bu motorlar hakkında bana ne kadar bilgi verirseniz ve hangisini önerirseniz şimdiden teşekkür ederim. :):cat:
 
Katılım
10 Şub 2015
Mesajlar
416
RKS boyuna göre küçük gelir gibi sanki, xtreme kullananlar memnun,,,
 
Katılım
19 Eki 2015
Mesajlar
7
Rks yükseklik 1080 sorun olur mu benim için ? Birde bu mondial'in ön tekerlekten çok su atarmı bunun için ek çamurluk gibi birşey mevcutmu ? :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst