
Son modellerde değiştirildi artık öyle bir problem vermiyor şuan
Son modellerde derken hangi yıldan itibaren bu sorun giderildi?
Bu arada sele yüksekliği kaç cm bu motorun, 170 boy var bende, alçaltma falan yapılıyor mu?
Arkadaslar herkese selam haziran basindan itibaren 5800 km de ikinci el aldigim RKS200r cross motoru kullaniyorum. Yaklasik 500km kullandim. 3 kez gunduz 1 kez de gece araziye ciktim. En son sali gunu ciktim. Motordan cok memnunum.arazi icin yapilmasi gereken tum degisiklikler aldigimda yapilmisti o yuzden cok rahat ettim. Bu motorla araziye cikmak icin bikac degisiklik yapilmasi gerekiyor. Oncelikle motorumun uzerindeki degisikliklerden bahsedeyim; On tekerlek prelli scorpion sahane dusmemek icin ve yokus inis ve cikislarinda iyi on tekerlek sart. Arka teker kenda. On 13 arka disli 45 oringli zincir. Cekis bu sayede cok iyi max hiz 110km/saat. Koltuk altina kaynakla 2 cm yukseltme. Elcik koruma. Plakalik sokulup demirden saglam kisa plakalik. Vites koluna parca kaynattim kros botu ile kullanmak icin sonra baktim KTM ile ayni olmus. Arka fren basma yerini ayagima gore yamultup ayarladim. Arkadasimda KTM 250ecx var onunla cikiyiruz ve onun ciktigi tum zorlu parkurlari cikiyor arkadasim da RKS yi cok begendi. Sormak istediginiz sorularinizi cevaplayabilirim.
Hayırlı olsun. Ellerinize sağlık bahsettiğin plakalık ile ilgili görsel paylaşırmısın kuzenim kullanıyor bi kaç defa düşürmüştü