rks cruiser 250 ????

Katılım
14 May 2015
Mesajlar
8
Nasıl bir motor sürüşü yol tutuşu uzun yolu yedek parcası yakıtı başlangıç motoru olarak tavsiyesi cin değil bildiğim kadarıyla macar sanırsam :silent:kullanan varsa küçük bir bilgi
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Galiba Forumda Rks kullanan yok

Elbette var ama görmemişlerdir yada nete girmemişlerdir.. Bende yok ama bi aralar araştırmıştım.. tipini çok sevdiğim bir motosiklettir kendileri..

Nasıl bir motor; Biraz ağır, gidon açısı dar şehir içinde biraz zorlar, aralardan falan öyle kolay geçilmez...

sürüşü yol tutuşu: Lastikler malum, illaki değişmesi lazım..değişmese olurmu? olu.. dikkatli kullanmak lazım, düşünce insanın canı çok yanıyor..

uzun yolu: son hızı öyle aman aman değilmiş.. Oturuşu keyifli ama öyle 130-140 la stabil gidiyim diye bekleme derim. Birde Jantlardan dolayı yandan gelecek rüzgarlar etkili oluyormuş..

yedek parcası; virago kopyası, motor parası ve birtakım elektriksel parçalar falan bulunur.. sadece bu modele özgü depo, çamurlukta falan zorlanırsın belki.. ama ayrntısını bilemiyorum.. belki onlarda kolay bulunuyordur..

yakıtı; ortalama 3,5 - 4 lt yakar, gerçi kullanıma görede değişir. Azalır-çoğalır..

başlangıç motoru; bana göre olmaz.. ağır, dönüş açısı dar.. Misal yokuş yukarı fren yaptın..Acemi adam motosikleti hareketsiz durdurmakta ve hareket ettirmekte zorlanır.. Ben 125 kğ salcanoda bile zorlanıyordum.. şimdi sıkıntı yok.. :)

cin değil bildiğim kadarıyla macar sanırsam; yok öyle bir şey. Aslen çinlidir..
 
Katılım
14 May 2015
Mesajlar
8
Elbette var ama görmemişlerdir yada nete girmemişlerdir.. Bende yok ama bi aralar araştırmıştım.. tipini çok sevdiğim bir motosiklettir kendileri..

Nasıl bir motor; Biraz ağır, gidon açısı dar şehir içinde biraz zorlar, aralardan falan öyle kolay geçilmez...

sürüşü yol tutuşu: Lastikler malum, illaki değişmesi lazım..değişmese olurmu? olu.. dikkatli kullanmak lazım, düşünce insanın canı çok yanıyor..

uzun yolu: son hızı öyle aman aman değilmiş.. Oturuşu keyifli ama öyle 130-140 la stabil gidiyim diye bekleme derim. Birde Jantlardan dolayı yandan gelecek rüzgarlar etkili oluyormuş..

yedek parcası; virago kopyası, motor parası ve birtakım elektriksel parçalar falan bulunur.. sadece bu modele özgü depo, çamurlukta falan zorlanırsın belki.. ama ayrntısını bilemiyorum.. belki onlarda kolay bulunuyordur..

yakıtı; ortalama 3,5 - 4 lt yakar, gerçi kullanıma görede değişir. Azalır-çoğalır..

başlangıç motoru; bana göre olmaz.. ağır, dönüş açısı dar.. Misal yokuş yukarı fren yaptın..Acemi adam motosikleti hareketsiz durdurmakta ve hareket ettirmekte zorlanır.. Ben 125 kğ salcanoda bile zorlanıyordum.. şimdi sıkıntı yok.. :)

cin değil bildiğim kadarıyla macar sanırsam; yok öyle bir şey. Aslen çinlidir..

Teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst