RKS RKS Cruiser 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
evet bu konuda çok tepki görüyorum :)
sebepler basit. ama kimsenin hevesini kırmak istemem.
ama şunu anladım ki 800 cc altı cruiser, cruiser değil.
harley veya intruder'a geçinceye kadar, enduroyla gezimi tamamlayacağım.

Ne tesaduf ben de bu yaz basinda motorumu satiliga cikartacagim, Transalp 600, hic olmadi bir Pegaso 650 falan dusunuyorum. :)
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Bende supermoto ile yüksekte olmanın keyfini yaşamıştım, ancak boy kısa olunca cruiserların şehir içinde kendim için daha güvenli olduğunu farkettim, ayakları yere her poziyonda basabilmek önemli:)
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
336
Kaça sattın, hayırlı olsun. Mondiyi sıfır mı aldın?

sıfır düşünüyordum, aksesuarlı 2. el aldim

motordan cok memnunum suanda, ama cruiseri sehir icinde cok ozluyorum


kaankly transalp hic onermem, 6 lt yakar

evet yere basmak cok onemli bu konuda katiliyorum, sehirici tercihim cruiserdir kesinlikle, cunku 3. gunde park ederken motoru dusurdum 180 boyumla parmaklarla durabiliyorum motorun ustunde
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
sıfır düşünüyordum, aksesuarlı 2. el aldim

motordan cok memnunum suanda, ama cruiseri sehir icinde cok ozluyorum


kaankly transalp hic onermem, 6 lt yakar

evet yere basmak cok onemli bu konuda katiliyorum, sehirici tercihim cruiserdir kesinlikle, cunku 3. gunde park ederken motoru dusurdum 180 boyumla parmaklarla durabiliyorum motorun ustunde

istanbulda şehir içinde bayır çok fazla, inerken çıkarken ani durumlar, ayrıca dört yol ağızlarında yine ani durumlar fazlaca olunca scooter misali boyda kısa olunca insan ayaklarını yerde istiyor :) burada leventte boyu kısa çok tecrübeli bir abimiz dört yol ağzında f650 ile bodoslama araca girmişti, ayağı alçıda yatakta epey vakit geçirdi, sonra maksi scootera geçti :) aman dikkat edin, şehir içi ani duruşlar olacak ...
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
336
istanbulda şehir içinde bayır çok fazla, inerken çıkarken ani durumlar, ayrıca dört yol ağızlarında yine ani durumlar fazlaca olunca scooter misali boyda kısa olunca insan ayaklarını yerde istiyor :) burada leventte boyu kısa çok tecrübeli bir abimiz dört yol ağzında f650 ile bodoslama araca girmişti, ayağı alçıda yatakta epey vakit geçirdi, sonra maksi scootera geçti :) aman dikkat edin, şehir içi ani duruşlar olacak ...

evet hepsinin - + avantajları var. Işıklarda, dur kalkta enduroda problem. Ama kasisler, kötü zeminde baya başarılı. Cruiserdan sonra biraz şaşırıyorum. Zira kasis gördümmü kaçıyodum :)
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
96 model japon diyorum son cikan diyorsun yav :D 12 ay vade 5000 can yakmaz be.

Bir aydır kar ve soğuk derken binememiştim, dün hava ısınınca hemen atladım, aküden korkuyordum, maşallah tek seferde sorunsuz çalıştı, aküsü orjinalden yuasa, ara sıra çalışan motor için enjeksiyonla güzel çalışıyor, 20 yaşında motor alayım diyorsun, sahibi çok önemli, motora iyi bakmış masraf etmiş mi acaba? İhale sana kalmasın aman dikkat:)
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
Bir aydır kar ve soğuk derken binememiştim, dün hava ısınınca hemen atladım, aküden korkuyordum, maşallah tek seferde sorunsuz çalıştı, aküsü orjinalden yuasa, ara sıra çalışan motor için enjeksiyonla güzel çalışıyor, 20 yaşında motor alayım diyorsun, sahibi çok önemli, motora iyi bakmış masraf etmiş mi acaba? İhale sana kalmasın aman dikkat:)

Merak etme hocam ihaleyi iyi inceleriz. :p Motordan hicbir memnuniyetsizligim yok, bir kis mars basmadi jel akuye gectim bir daha sikinti cekmedim. Benim buyuk, yasli motora gecince tek korkum icerden kendime masraf cikartmak. Biraz apaciligim var, cruiser a gore seri kullaniyorum ama RKS Cruiser 250'nin butun sanzimanini elime alsam 150 lira yani. :) Ornegin, VN 800 u parcalarsam tek derdim parasi olmayacak.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
onu da demek istiyorum, küçük cc çan çin çona alışana büyük cc ve yaşlı japonlar ağır gelebilir :)
 
Katılım
20 Kas 2016
Mesajlar
197
ön cam stoğa girdi ihtiyacı olanlara haber vereyim dedim. bir de nasıl resim yüklerim çözemedim benim makineyi de koymak istiyorum buraya. bir de bugün itibarıyla 20 krş/km yaktım sizde durumlar nasıl
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Kas 2016
Mesajlar
197
deme teker deme. bir hata ettim ki dönemem. başka ebat bulamadım stok lastikler rezil malum. anlas bulabildim 110/80/16 110/90/16 taktım. pişmanım. motor ufaldı vibrasyon başladı bi de nedense 😥
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eki 2014
Mesajlar
285
deme teker deme. bir hata ettim ki dönemem. başka ebat bulamadım stok lastikler rezil malum. anlas bulabildim 110/80/16 110/90/16 taktım. pişmanım. motor ufaldı vibrasyon başladı bi de nedense

Niye dönemezsin dostum git eski stok lastikleri geri tak adam alıyorsa iade et değiştir keşke öneri alsaydın forumdan.
 
Katılım
20 Kas 2016
Mesajlar
197
Niye dönemezsin dostum git eski stok lastikleri geri tak adam alıyorsa iade et değiştir keşke öneri alsaydın forumdan.

attım gitti naylondu zaten düşünemedim böyle olacağını...öneri de aldım aslında ama bursada aramadığım gezmediğim bayi kalmadı bulamadım başka. en uygun bunlardı. bilemedim maalesef

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:18 ----------

konuda ne taktığımız yazıyor, uzun uzun yorumlarımızda var ...

biliyorum azizim her yazılanı tek tek okudum. özellikle sizinkileri başka sitelerde de okudum aldığım günden beri motoru. ama ne michelin de ne diğerlerinde bulamadım daha yakın ebat. bunlar oluyordu en yakın. muhtemelen değiştiririm yine bütçe de yer açıp

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:20 ----------

bu da benim motorum. artçı koltuğundaki büyük sosis çantayı takmıyorum. ön camsız sevmedim sanırım 3 gün sonra gelecek. ek ayaklık seçimini yanlış yaptım ve lastiklerim kötü. sanırım bunun dışında idare eder.



 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst